1

Onderwerp: krant

Er is mij gevraagd om een taart te maken voor iemand (waar ze de krant iedere dag gratis van krijgt)
Wie heeft er een leuk ideetje voor een taart...ik heb al eens gegoogeld maar heb nog steeds niets gevonden dat mij aanspreekt....

Alvast bedankt voor jullie reactie's......

Re: krant

Ik heb ooit eens een taart gezien van Meneer de Uil die een krant vasthield, maar ik weet niet of dit wat is voor je?? Succes in elk geval, valt soms niet mee om wat te verzinnen!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

3

En met wit gedecoreerde taart waarop je een kranten artikel schildert. Net of hij in een krant is bekleed. En dan met als hoofdartikel Bedankt voor de krant of Die en die delen altijd de krant.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

een voorkant van een krant op een sheet laten printen en een taart mee bekleden, maar dan natuurlijk een stukje kleiner

5

lise schreef:

een voorkant van een krant op een sheet laten printen en een taart mee bekleden, maar dan natuurlijk een stukje kleiner

Dat is ook een leuke optie daar had ik nog niet aangedacht...

6

Nog iemand ideetjes soms.....

7

Zelf een voorpagina maken en die laten printen. Evt met foto's van diegene die de taart gaat krijgen of van wie de taart komt.

8

Nathalie schreef:

Zelf een voorpagina maken en die laten printen. Evt met foto's van diegene die de taart gaat krijgen of van wie de taart komt.

Hey Nathalie, dat is ook gaaf....
Dinsdag even overleggen wat ze daar van vind.....
Dank je wel dames voor de tips.....