1

Onderwerp: Chocobiscuit met???

Dit weekend (en dinsdag) gaat het gebeuren: de schatkist taart voor de verjaardag van mijn zoontje. Ik heb al lekkere chocobiscuitkapsel gemaakt en die gaat straks de vriezer in. maar waar zal ik het eens mee vullen. Ik zat zelf te denken aan de caramelvulling met botercreme met patidess pralin

Groetjes
Esther

2

Re: Chocobiscuit met???

Ik ga het vanmiddag proberen met witte chocolademousse. Waarschijnlijk wel een beetje zoet, maar wel wat lichter, in combinatie met die zware chocoladetaart. (En misschien nog wat aardbeien er door, als ik over heb.)

Carpe diem & Kali orexi

3

Frambozenmousse met mascapone en verse frambozen

4

Ik zou hem zeker met dit weer iets minder zwaar maken. Kan je in plaats van de caramel dan niet de praline met iets van fruit of vlaaivulling oid doen?

Klinkt wel mjammie

Groetjes Marlies

5

Chocoladebiscuit gevuld met lemoncurd vind ik altijd een hele goede combinatie.

Monchou met kersenvlaaivulling past ook goed bij een choco-biscuit

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

7

Ik heb gewoon chocobotercreme gebuikt, ik had een zakje van die chocopudding die je moet maken met melk door de botercreme gegooit (alleen de chocolade die erin zat hahaha).
was lekker.

8

bananen en chocomouse of dulche de leche en bokkepootjesslagroom of  sinaasappelcreme met lemon curd als je het fris wilt kunnen er ook nog stukjes mandarijntjes doorheen.

9

Caramelcreme met plakjes banaan, laagje dulce de leche op een knapperig chocolaagje
of
aangevette slagroom met kersen op een knapperig wit chocolaagje
of
tiramisubavaroise op een knapperig chocolaagje
of
aardebeien creme met verse aardbei, uiteraard op een knapperig chocolaagje

Hmmmmmmmmmmmm!