1

Onderwerp: Doos voor stapeltaart met 2 lagen?

Ik heb geprobeerd via de zoekfunctie een antwoord op mijn vraag te vinden, maar kon niet echt wijs worden. Ik heb voor van de week 2 stapeltaarten van ieder 2 lagen op de planning staan, maar ik vraag me af hoe jullie die in een doos stoppen. Ik heb het weleens met cellofaan gedaan, maar ik vraag altijd af of dat wel 'dicht' genoeg is (dus wel de bodem van een doos gebruiken, maar niet de deksel). Tips en tricks?

2

Re: Doos voor stapeltaart met 2 lagen?

Je taart in de bodem van een doos zetten, en vervolgens zet je dan aan de zijkant van de bodem twee nieuwe dozen. Die vouw je dus, en schuif je dan aan de zijkanten er tegenaan.

Groetjes Laura!

3

ik heb het zojuist met mijn stapel zo gedaan:
taart gewoon in de onderste taartdoos zetten en tegen de achterzijde van de taart rechtop de deksel van de doos... dus als een soort L heb je hem dan. Daarna heb ik cadeaufolie over gespannen... dus dan is het een mooi ingepakte taart, waar geen stofjes bij kunnen komen..

succes

groeten, Bianca
TAART in huis

4

Post schreef:

ik heb het zojuist met mijn stapel zo gedaan:
taart gewoon in de onderste taartdoos zetten en tegen de achterzijde van de taart rechtop de deksel van de doos... dus als een soort L heb je hem dan. Daarna heb ik cadeaufolie over gespannen... dus dan is het een mooi ingepakte taart, waar geen stofjes bij kunnen komen..

succes

Zo heb ik het ook wel gedaan. Werkt prima, kan je ook gelijk mooi (laten) zien hoe de taart eruit ziet!