Onderwerp: mijn eerste show off...
Heey meiden,
hier komen dan ook een aantal van mijn eerste taartjes.. ik ben al een paar maanden hier op het forum te vinden maar had nog steeds niet de moed om foto
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste show off...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heey meiden,
hier komen dan ook een aantal van mijn eerste taartjes.. ik ben al een paar maanden hier op het forum te vinden maar had nog steeds niet de moed om foto
Prachtige taarten en wat zijn het er veellllll.....:thumb:
Nou, vaker posten hoor. Leuke taarten, alle vijf!
oh pfffieuw... wat leuk dat er meteen al reacties zijn! ik ben al wat gerust gesteld... haha
Mooie taarten zeg! Vooral je schaapje in de wei vind ik supermooi !!!
leuke taarten, mooi hoor
Errug leuk zeg, vind vooral je schaapje heel schattig!!! 
Wow, erg mooi! Ernie en schaap zijn favoriet!
Wat mooi! Heb net ook mijn eerste taartjes laten zien, dus ken het gevoel............
Ik vind Ernie heel mooi en origineel, schaapje super geboetseerd en tsja, de rest ook heel erg mooi. Je bent goed bezig!
heel mooi allemaal, leuk gedaan.
ik zou alleen nog een randje onder je 'meisjes' taart maken
heel leuk zeg dat meisje vindt ik wel heel super...
hoi monique53, klopt hoor met het randje onder de meisjes taart.. zie ik nu zelf ook, dat was mijn 2e taart dus toen wist ik dat nog niet, haha.. nu zit het eingelijk standaard om een taart bij mij... Bedankt voor je reactie!
En voor alle anderen, bedankt voor jullie leuke reacties! dat doet een mens goed.. ik zal vd week nog meer taarten erop gaan zetten. ik durf het nu, haha...
groetjessssss
De taarten zijn prachtig, en ik kan niet zien dat je beginneling bent. Nu ben ik dat zelf ook, maar toch.
Plaatsen van de foto's is een goed idee van je, jij hoeft je niet te schamen.
groetjes!!
Heel mooi hoor, en dat voor je eerste show-off 
......... en dan 'durft' ze ze niet te plaatsen... :nooooo ze zijn fantastisch!!! 
gewoon blijven plaatsen dus!!
erg mooi hoor
Zien er allemaal mooi uit,gewoon posten hoor!
nou, niks om je voor te schamen lijkt me
. de volgende keer je taart gewoon direct showen! vooral het schaapje vind ik erg leuk
ze zijn erg mooi vooral het schaapje.
Wat een mooie taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste show off...