Onderwerp: marsepein kleuren in keukenmachine
wetten jullie of je masepein kan kleuren in de keukenmachine
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein kleuren in keukenmachine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wetten jullie of je masepein kan kleuren in de keukenmachine
Mijn kitchenaid gaat daar erg van knarsen en kraken dus ik doe dat niet....
Sommigen doen het maar het is volgens mij niet echt aan te raden.
Nee, zou ik ook niet doen, ik kleur het in mijn broodbakmachine, die kan het tenminste zeker aan
Nee, zou ik ook niet doen, ik kleur het in mijn broodbakmachine, die kan het tenminste zeker aan
Bedankt voor de tip!!
Ik zou het doen in de kom met de deegmenghaak
Ik heb het wel een paar keer gedaan, met kleine hoeveelheden tegelijk in de kitchen aid met de deeghaak, en dat ging prima.
max 1 kg per keer, mijn Claxtronic kan het wel aan met de deeghaak op standje 3
Ik zou het niet doen want al denk je dat het de eerste keer goed gaat, gaat het al niet goed, je tandwielen zijn dan al aan het slijten en dan ineens doet hij niks meer en zit je alleen met erg veel kosten.
Ik zou het niet doen want al denk je dat het de eerste keer goed gaat, gaat het al niet goed, je tandwielen zijn dan al aan het slijten en dan ineens doet hij niks meer en zit je alleen met erg veel kosten.
ik durf het om deze reden ook niet aan, tuurlijk blijft het een poosje goed gaan maar weet dat deze er niet voor is gemaakt en heeft echt veel kracht nodig waardoor je onderdelen slijten, er komt speling in en uiteindelijk gaat het kapot.
Op marktplaats kan je heel goedkoop een oudere broodbakmachine kopen en die komt er wel doorheen en die is toch gemaakt voor het zwaardere werk.
je zet hem op de stand deeg en je doet je marsepein in kleine stukjes erin met je kleurstof en ik doe maximaal een kilo en na een kwartiertje is het door elkaar heen gekneed. werkt fantastisch want ik krijg het handmatig echt niet voor elkaar en mijn man werd het op een gegeven moment zat haahaa
een kwartier met de broodbakmachine?
ik doe de marsepein 15 seconden in de magnetron,kleurtje erdoor,5 minuten met de handen kneden en de kleur is perfect,zou daar mijn kitchenaid niet an wagen
Ik doe het ook hoor max 1 kg per keer een paar jaren terug maakte ik zelf het fondant dus weet wel zeker dat hij het aankan, De mixer leeft nog steeds hahahahahaha.
succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marsepein kleuren in keukenmachine