1

Onderwerp: RegalIce rolfondant Starters Pakket

Halloa hier allemaal,

Kan iemand mij misschien helpen. Ik heb van de week mijn eerste taartje geprobeert te maken. ik had wat spulletjes gekocht uit de webshop, nu had ik het starterspakket gekocht: RegalIce rolfondant om te bekleden. Maar ik vond het echt niet lekker. Moet ik dit nog mengen of iets? Of heb ik iets helemaal verkeerds? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes!!

2

Re: RegalIce rolfondant Starters Pakket

nee hoor hoef je niet te mengen . smaakt gewoon zo als je het niet lekker vind kan je het mengen met marsepein????

persoonlijk vind ik fondant ook niet lekker en vandaar dat ik altijd met marsepein bekleedt

3

oke nou dan ga ik het maar even proberen te mengen is anders ook zo zonde van al die spulletjes... haha.. Ik dacht dat ga ik ook eens proberen zo'n mooi taartje te maken, maar daar moet ik nog ven flink op oefenen... :-)

4

ja lastig he? mar oefenening maakt kunst hoor. het gaat hier ook steeds beter en makkelijker!

5

ja inderdaad... goed oefenen.. Kun je die marsepein het beste zelf maken (en dan hoe) of kun je die ook zo kopen?

6

nee gewoon kopen in de webshop. die is erg lekker! en oik denk dat zelf marsepein makemn erg lastg is. als je zelf wat wilt maken kan je beter marshmellows met suiker maken maar daar heb ik geen verstand van, ik koop het gewoon in de webshop!

7

De regalice is inderdaad gewoon vies, mengen met iets anders helpt niet, je blijft het viezige smaakje houden...
Ik heb het niet geprobeerd, maar je zou eventueel kunnen proberen wat er gebeurt als je een beetje (citroen)aroma erdoor mengt, misschien dat de smaak dan beter wordt?
De Icecraft of de MMF is trouwens wel lekker en de Pettinice is ook al een stuk beter.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

kan ik de taart dan ook helemaal met marsepein bekleden in plaats van die regalice?

9

Ik vind de regalice meevallen. Gebruik het wel alleen voor decoraties. Bekleden lukt met niet met fondant.

10

Tuurlijk kun je een taart ook bekleden met marsepein!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

of een ander merk proberen!

Groetjes Marit.