Re: Super Mario taart voor Chef
En toen viel mijn mond open...
WAUW!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Mario taart voor Chef
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En toen viel mijn mond open...
WAUW!!
Jeetje Constance wat kan je toch goed boetseren,je taart is super!
Geweldig!! Wat een supergave taart!
Wat een suuuuuuuper gave taart!! Alle figuurtjes zo echt, en zoooo mooi geboetseerd Dit is toch wel de mooiste Mario taart die ik gezien heb hoor... ik vind die vleesetende planten ook echt geweldig !! Top!
prachtig!!! alle details alles lijkt echt voor 100%
SUPER echt waar zeg, wat een details. WOW!
En wat voor vulling heb je trouwens gebruikt als zelfs een michelin chef dit een lekkere taart vond? Ben wel benieuwd
Kanonne...momentje, even mijnkin van grond oprapen...wat een enorm mooie taart! En dan alle figuurtjes: SUPERGOED gelukt! Ik krijg gelijk flashbacks naar de tijd dat we hele nachten het spel speelden, hihihi! Chapeau hoor!
Wow, wow, en nog eens wow! Superrrrrr gaaf!
Deze is echt prachtig!
Geweldige taart!
Je hebt alles zo mooi geboetseerd wat een werk!
heel leuk. en ook een joshi erbij. wij zijn hier thuis grote mario fan's en mijn zoontje wil een mariotaart voor zijn verjaardag in juli. dus ik sla jouw foto's ook op voor inspiratie, want het is een supertaart.
Nou, het is een prachtige mariotaart!! En hij doet ook echt eer aan het spel!
WAUW WAUW en nog eens WAUW!!!
Wat een geweldige taart!!!!!!
Helemaal gaaf!! Prachtig..hier ook een paar Mario verslaafden in huis...
Super mooi!!!!
Gave taart!
Ik hoef er niets meer aan toe te voegen maar doe het toch: SUPER!!!! Ik heb thuis ook twee jongens en ze willen ook een Mario-taart. Deze ga ik zeker als inspiratie gebruiken (als je dat goed vind) hij is
Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops
SUPER echt waar zeg, wat een details. WOW!
En wat voor vulling heb je trouwens gebruikt als zelfs een michelin chef dit een lekkere taart vond? Ben wel benieuwd
gewoon... mijn standaard vulling meringue botercreme en jam. : D
Lachen he! het hoeft allemaal niet ingewikkeld... MBC is niet zo zoet als gewone... en dat brengt de zoetheid van de fondant een ietsie beetje in balans..
Wat een geweldige mooie en leuke taart, gewoon .......SUPER!!!!!!!!!
Helemaal geslaagd! Ik ken het probleem.... ik heb ook uren zitten zoeken naar goede plaatjes.
Maar je hebt er een supertaart van gemaakt (had ook niet anders verwacht eigenlijk :-) ). Jouw taarten zijn altijd een 10 met een griffel!
GEWELDIG!!!! Sluit mij aan bij wat mijn voorgangsters al gezegd hebben om de taart te roemen! Helemaal super!
gr. Nicolette
super mooi echt waanzinnig
Erg leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Mario taart voor Chef