Onderwerp: Chocobom
Voor het weekend een chocobom gemaakt, we krijgen loge's. Wat is dat ook leuk om te maken zeg, geweldig!!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocobom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het weekend een chocobom gemaakt, we krijgen loge's. Wat is dat ook leuk om te maken zeg, geweldig!!!!

Mmmmmm, die ziet er fleurig en heerlijk uit!
Ik kom ook een bakkie koffie halen,hij ziet er eeerg lekker uit!!
Ik kom ook een bakkie koffie halen,hij ziet er eeerg lekker uit!!
Whahahahahaha, ja leuk is goed hoor!!
Goed gelukt, wil er zelf ook nog eens eentje gaan maken, volgens mij vinden de kids dat helemaal geweldig! Is ook weer eens wat anders.
Ja nu weet ik het zeker ... deze komt op mijn verlanglijstje !!:P
Hij ziet er leuk uit .. maar boven al is hij volgens mij echt onweerstaanbaar 
hmmmmm...!! Ik blijf ze ook zooo mooi vinden!!
Aah...en ik heb nog niet eens ontbeten...krijg hier - heel ernstig!- zo'n trek van!!! Wat ziet dat er lekker uit! Het is maar goed dat wij niks in huis hebben, wordt het straks toch netjes een bammetje!
Ziet er prachtig uit!
mmm ziet er heerlijk uit ook nog om bijna middernacht :-)
Yummm ... krijg spontaan trek! En waar heb jij de choc sticks vandaan? Hier zijn ze niet meer verkrijgbaar 
Ziet er lekker uit hoor.
Tweety heb je nog chocosticks nodig, heb nog wel een paar reservepakjes hier.
ziet er echt lekker uit!! Ik wil ook zo`n taart maken voor mijn broertje hij word 15, hij is gek op smarties hahaha vandaar en het is een beetje te laat om fondant te bestellen omdat ik bijna op vakantie ga, maar mag ik vragen wat voor vulling je hier in hebt gedaan?
gr Rachida
ziet er echt lekker uit!! Ik wil ook zo`n taart maken voor mijn broertje hij word 15, hij is gek op smarties hahaha vandaar en het is een beetje te laat om fondant te bestellen omdat ik bijna op vakantie ga, maar mag ik vragen wat voor vulling je hier in hebt gedaan?
gr Rachida
Hoi,
Hier heb ik lemoncurd twee lagen in gedaan, was heerlijk!!
Groetjes
klinkt lekker inderdaad!! thanks voor je reactie!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocobom