Onderwerp: taartenparade na 2 maanden verslaving
Hallo allemaal,
Na mijn 1e workshoptaart is DE verslaving ernstig toegeslagen, en heb al van alles uitgeprobeerd. Ziehier de 1e resultaten:
Een verjaardagstaart voor mijn jongste dochter, 1e keer gepuzzeld. De smarties waren wel verkleurd toen ze uit de vriezer kwamen, dus dat weten we ook weer.
Gevuld met zwitserse room en kersenvlaaivulling. Op de zijkanten stonden ook nog Iejoor en Pooh. (de marsefont zat er nog niet perfect op, aub niet op letten)

Dan een verjaardagstaartje voor mijn schoonmoeder, voor het eerst gemarmerd en rolroosjes gemaakt. Gevuld met BBR en kersenjam.

Daarna mijn eerste strik voor een beterschapstaartje (16 cm), gevuld met 2 laagjes chococrisp en aardbeienbavarois.

En toen nog een moederdagtaart: wilde het kussenpatroon een keer uitproberen en een strikje aan de zijkant en echte roosjes. Het bekleden gaat nu ook al steeds beter. Gevuld met stroopwafel/caramelroom en dulce de leche (mmmmm).

Alvast bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Ik wil ook nog even kwijt dat ik elke dag vol bewondering naar al jullie geweldige creaties kijk. Het is onmogelijk om op iedereen te reageren, maar echt: petje af.