Re: Bruidstaart Delfts Blauw....
Wat een super leuke taart daar waren ze vast heel blij mee!
Website: www.droomtaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Delfts Blauw....
Wat een super leuke taart daar waren ze vast heel blij mee!
echt heel mooi gedaan zeg..
Ooo geweldig, ik heb voor eind juli een delfs blauwe bruidstaart hoop dat die net zo goed lukt als deze
Hardstikke leuk gedaan zeg!
2 vragen, hoe krijg je die mooie kleur blauw en hoe krijg je die topper zo mooi glanzend?
Echt mega leuke taart!
echt heelmooi gedaan!
Geweldig mooie taart!!
Een errug leuke taart! Wat een leuke keus ook van het bruidspaar. Mooi gemaakt hoor!
Helemaal lief!
Wat leuk! Echt heel gaaf.
Heel erg mooi gemaakt!!
Superleuke taart! Weer eens heel iets anders. Wat heb je mooi geboetseerd, knap!
Erg mooie taart, ben erg blij dat je deze gemaakt hebt, want ik moet er binnenkort ook eentje maken en wilde ook het kussende paartje als topper...heb ik mooi kunnen zien hoe dat staat!
Mooi zeg ... maarreh, is het boerenpaartje geboetseerd? Wauw!!
Prachtige stapel
heel erg mooi!!
hihi ik moest lachen om de laatste foto.. natuurlijk gaat het om de taart, maar om nu niet de bovenkant van het gezicht van de bruidegom op de foto te zetten...
Oh die is mooi. 5 jaar geleden stond er op onze uitnodiging voor ons huwelijk ook een boerenkuspaartje. Wij hadden ook een delftsblauwe taart, maar lang zo mooi niet als deze!!!
Liet je taart net zien aan mijn man. Reactie tja dan moeten we nog maar een keer trouwen.
Wow, helemaal te gek zeg dat toppertje!!
Wat een super gave taart!
Toppie
wat een pntzettende supergave taart zeg ik ben er helemaal weg van ben gek op delftsblauw stijl
mooi!! leuk effect dat delfts blauw!!
Hij is echt heel leuk, wat een mooie taart!
Wat een supertaart...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Delfts Blauw....