1

Onderwerp: Willen jullie zo eerlijk mogelijk...

mijn nieuwe website beoordelen? www.taartenmagie.nl Hij is nog niet helemaal klaar, zo werkt het contactfomulier bijvoorbeeld nog niet. maar het meeste is toch al helemaal zoals het zijn moet.

p.s.: Vind het wel doodeng zeg om nu voor het eerst echt mijn taartjes te showen aan het grote publiek....

2 Laatst bewerkt door lizzl (28-05-2009 18:25)

Re: Willen jullie zo eerlijk mogelijk...

Hoi,

ik vind het een mooie site, overzichtelijk. Ik vind die ustige kleuren erg prettig.
Ik mis alleen wel een bruidstaart, anders misschien een dummie maken of zo? Of misschien (nog) niet er op zetten?

Succes ermee!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Ik heb hem bekeken hoor en vind hem erg mooi. Ziet er rustig en romantisch uit als je hem opent en daar hou ik wel van!!

Zelf zou ik niet kiezen voor die toverstof als "aanwijzer" zal maar zeggen. Maakt het een beetje kitsch.

Nog een vraag: Misschien heel normaal, geen idee, maar waarom vraag je voor een stapeltaart 4 euro per laag extra. Naast de kosten van de losse taarten.

Op je 1e blad staat:
Let op: taarten worden als hobby gemaakt.
Je zet (uiteraard) wel prijzen op je site is dat dan niet een beetje tegenstrijdig?

Ben zelf ook bezig met een site dus binnenkort mag je de mijne bekritiseren, hahaha. Ik moet het nog maar voor elkaar zien te krijgen.

Groetjes Jos

4 Laatst bewerkt door partycakes by jose (28-05-2009 18:34)

Daar ben ik weer ..... Op je site staat niet waar je woont (plaatsnaam).

Door het forum weet ik dat je in oudewater woont maar als je als onbekende op je site komt heb je geen idee.

Zo, dit zeikwijf is klaar hoor!!!!

Ik vind het nog steeds echt een super mooi site. Leuke idee

5

Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Over dat toverstafje zat ik ook nog een beetje te twijfelen ja.. En een dummybruidstaart is misschien wel een goed idee. ik heb voor september wel een opdracht staan, dus dan wilde ik echt die bruidstaart erop zetten. Ik moet wel zeggen dat de site nu vooral voor vrienden/ kennissen bedoelt is. behalve op hyves zal ik er nog geen reclame voor maken. Tja prijzen en hobbymatig daar zijn de meningen over verdeelt. Ik ben zelf van mening dat ook al is het hobbymatig, je er wel een reele prijs voor mag vragen (dat willen de mensen waar ik voor bak, vrienden/ kennissen, ook zelf) en vind het dan zelf wel zo handig om dat gelijk ook op de site te zetten. Ben ook wel van plan om wel de inkomsten die ik krijg bij de belastingdienst op te geven. En over een paar jaartjes als ik wat beter ben wil ik ook wel de stap wagen om echt zelfstandige te worden.
En over dat extra geld per laag... ik heb wel wat sites bekeken en zag dat het heel normaal is om voor stapels extra's te vragen per laag. je gebruikt ook wel meer materiaal natuurlijk.

6

haha! Je bent geen zeikwijf Jose, ik vraag toch zelf om eerlijke meningen :) Ja, contact werkt nog niet helemaal. Daar komt ook plaatsnaam bij te staan. ik zit nog te twijfelen om ook tel. nr erbij te zetten. heb eigenlijk geen zin om elke keer gebeld te worden haha!

Ik snap heel goed dat je er geld voor vraagt, dat doe ik natuurlijk ook. Maar omdat het zo duidelijk op het 1e blad staat lijkt het of je het alleen voor jezelf doet of om aan mensen cadeau te doen.

Ik ga nou toch eens opletten op sites over die extra prijs voor stapeltaarten. Ben het er niet helemaal mee eens dat je meer gebruikt qua produkten. De ene staat op de ander en dat gedeelte hoef je dan niet te decoreren, scheelt dus weer marsepein/fondant. Je heb dan alleen stokje nodig om te stapelen.

Doei doei

8

Een mooie site!! Vind het wel jammer dat je de foto's van je mooie taarten niet groter kunt bekijken!

Telefoonnummer ga ik denk ik ook niet doen. Mailen is net zo makkelijk, voor ons ook handiger.

*)

10

hoi hoi
mooie site hoor rustig maar wel sjiek 
enige opmerking die ik zou willen maken is ook over de toverstaf
dat vind ik echt iets voor een harry potterfansite ;)
niet echt mijn ding
maar verder ziet het er mooi uit hoor

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

11

joseotterspeer schreef:

Ik snap heel goed dat je er geld voor vraagt, dat doe ik natuurlijk ook. Maar omdat het zo duidelijk op het 1e blad staat lijkt het of je het alleen voor jezelf doet of om aan mensen cadeau te doen.
Doei doei

Bedoel je daarmee de zin: let op: de taarten worden op hobbybasis gemaakt?
Of uit dat stukje daarboven? Met die zin wilde ik wel duidelijk maken dat ik geen professioneel bedrijf ben (vind het namelijk belangrijk dat mensen dat weten die mij benaderen), maar daar kun je verder toch niet uit op maken of ik het alleen voor mezelf doe of om aan mensen cadeau te geven of wel?

@ Diede, dat is een goede! Zal ik doorgeven.

Nee, het gaat over die zin met let op: .....

Hmmm harry potter lezen met een stuk taart erbij..... Toch wel een goeie combi dus die toverstaf op je taartensite   ;)

13

Hallo Maaikie82,

Ik heb je berichtje even verplaatst, alles wat over websites gaat, hoort in het wereld wijde web thuis :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Ik vind het ook een mooie rustige site! Wat ik alleen wel jammer vind, is dat je niet op de foto's kunt klikken om ze groter te zien. Die Hello Kitty stapel ziet er prachtig uit, die zou ik best van wat dichterbij willen bekijken! :Y.

15

Hoi Maaike,

Je kunt je muisaanwijzer ook door sterretjes laten achtervolgen, dan heeft het toch nog iets magisch. De toverstaf past niet bij de rest van je site die er rustig en romantisch uitziet.

Geen idee hoe het moet hoor, maar ik kom het wel eens op sites tegen dus met een beetje zoeken lukt dat vast (de toverstaf is je immers ook gelukt!)

groetjes,

Michelle

16

Ik heb de site niet zelf gemaakt hoor! Zou dat echt niet weten hoe dat moet, maar ik zal de dingen die jullie aandragen ddoorgeven en dan zullen we even kijken wat er mogelijk is. bedankt in ieder geval dat jullie zo goed meedenken!

17

Je site is leuk hoor. Ik ga niet in discussie over de inhoud enzo, ik vind het een overzichtelijke site. Alleen jammer dat je foto's niet met een muisklik kan vergroten.

Groetje,
Toetje

18

Mooi Maaike:):) echt heel leuk:) Ik vind het een heel fijne site om naar te kijken:) Ik heb het opgeslagen op mijn pc:)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

19

hoi, het is een mooie site maar er staat mijn taarten en ons gastenboek dat lijkt me wat tegenstrijdig. Ik ben het wel met jos

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

20

Foto's wordt aan gewerkt, maar ik heb gezegt dat ze rustig aan moet doen en lekker van het mooie weer moet gaan genieten :) Van ons gastenboek en mijn taarten is een goede! Dat zijn van die dingen waarvan ik de tekst niet zelf heb getyped en er dus van dat soort kleine foutjes insluipen. Tja qua prijzen is altijd moeilijk. ik moet zeggen dat ik ook een beetje op andere sites heb gekeken en de meeste waarop ik terecht kwam vroegen extra voor boetseren en stapeltaarten. ik heb hogere prijzen hiervoor zien staan, dus vond het nog meevallen. Ik dacht eerst ik doe alles in 1 prijzen, maar heb besloten om dat toch maar niet te doen. Vind dat wel zo eerlijk voor de mensen die niet zulke dingen op hun taart hebben staan.