Onderwerp: Hoeveel eieren en mix gaan er maximaal in mijn Kenwood?
Voor ik straks een kom heb die overloopt: hoeveel mix en eieren kan ik maximaal tegelijk in de Kenwood KM 264 doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoeveel eieren en mix gaan er maximaal in mijn Kenwood?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor ik straks een kom heb die overloopt: hoeveel mix en eieren kan ik maximaal tegelijk in de Kenwood KM 264 doen?
Die mixer heb ik ook, en als ik 6 XL eieren gebruik, dus ongeveer 8 medium eieren, dan zit 'ie volgens mij wel op de max. Anders komt de garde ook onder het beslag te zitten.
Ik de beschrijving staat 2,5 liter! Dus dat wordt rekenen.
Ik de beschrijving staat 2,5 liter! Dus dat wordt rekenen.
En daar had ik nou net geen zin in! Ik maak liever gebruik van jullie ervaring...
Ottolien schreef:Ik de beschrijving staat 2,5 liter! Dus dat wordt rekenen.
En daar had ik nou net geen zin in!
Ik maak liever gebruik van jullie ervaring...
Foei! Je bent gewoon een beetje lui :D
Ottolien schreef:Ik de beschrijving staat 2,5 liter! Dus dat wordt rekenen.
En daar had ik nou net geen zin in!
Ik maak liever gebruik van jullie ervaring...
Nou en ik ben ook nog niet zo nieuwsgierig geweest om het uit te proberen dus helaas verder kan ik je niet helpenMaar ik hou me graag aanbevolen voor het antwoord als jij het hebt uitgeprobeert!!!
Dus hou me op de hoogte.
Ik heb dezelfde mixer, en 9 eieren is toch wel het maximum Anders gaat de garde onder alle mix, en dan wordt het niet meer luchtig.
Ik heb dezelfde mixer, en 9 eieren is toch wel het maximum
Anders gaat de garde onder alle mix, en dan wordt het niet meer luchtig.
Oeps dat valt me wel even tegen. Mijn max tot nu toe was 6 en dat was een makkie.
bij mij 10 eieren... heb het zelfs een keer met 12 eieren gedaan maar toen was hij wel supervol.
dus ik hou het op 10 eieren.
Lautje. schreef:Ik heb dezelfde mixer, en 9 eieren is toch wel het maximum
Oeps dat valt me wel even tegen. Mijn max tot nu toe was 6 en dat was een makkie.
Ik maak geen taarten groter dan 30cm, dus meer eieren hoeven er bij mij ook niet in Maar het lijkt inderdaad vaak dat er meer in kan dan dat er werkelijk in kan..
ja 10 is bij mij ook de max met 660 gr. bisquitmix, ok maar ik zie net dat jet voor de km264 vroeg ik heb de mx275
ja 10 is bij mij ook de max met 660 gr. bisquitmix, ok maar ik zie net dat jet voor de km264 vroeg ik heb de mx275
Oeps ik heb ook een mx27?
Ik heb dezelfde mixer, en 9 eieren is toch wel het maximum
Dan ga ik op safe en doe er maximaal 8. Bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hoeveel eieren en mix gaan er maximaal in mijn Kenwood?