1

Onderwerp: brownie-taart???

Een koppel wat bij mij een bruirdstaart heeft besteld wil ipv de gewone chcobiscuit iets wat meer op brownies lijkt. Het enige wat ik kan bedenken is dat brownies niets mooi strak worden en dat het dan vrij duur wordt allemaal.

Is er nog een andere mogelijkheid om iets met chocolade in het beslag te doen, maar dat het tegelijk wat ehm natter(?) wordt dan biscuit?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2 Laatst bewerkt door Piece of Cake (28-05-2009 11:02)

Re: brownie-taart???

Tremperen? Ja ik weet het niet hoor, roep ook maar wat! ;) Of een chocomouse qua vullen. Word ie ook iets "natter"

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

3

Gesmolten boter er door heen doet ook veel voor de smaak en dan vullen met een zachte chocoladevulling.
Maar als ze een echt browniesmaak willen, kun je beter een ouderwetse chocolade taart maken...en dan wel even de prijs herberekenen.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

Ik ben zelf stapeldol op dit recept, maar bv. Jozien zweert bij deze mud cake ( heb ik zelf nooit geprobeerd)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Piece of Cake schreef:

Tremperen? Ja ik weet het niet hoor, roep ook maar wat! ;) Of een chocomouse qua vullen. Word ie ook iets "natter"

tremperen die ik sowieso altijd. De biscuit was ook niet droog ofzo, was heerlijk, maar ze willen gewoon iets wat meer richting brownie gaat

groetjes Tirza     

Adrienne schreef:

Ik ben zelf stapeldol op dit recept, maar bv. Jozien zweert bij deze mud cake ( heb ik zelf nooit geprobeerd)

ik ga het allemaal eens even uitproberen voor die tijd. Wil wel een hele strakke taart, gezien er weinig decoratie op moet, alleen maar wat icing dotjes...

groetjes Tirza     

7

tipseytaartje schreef:
Adrienne schreef:

ik ga het allemaal eens even uitproberen voor die tijd. Wil wel een hele strakke taart, gezien er weinig decoratie op moet, alleen maar wat icing dotjes...

Deze is met de Never Fail gedaan, dus strak moet kunnen ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

tipseytaartje schreef:
Adrienne schreef:

De chocolade Mud Cake word echt heelstrak, ikmaak hem regelmatig, kun je gewoon vullen en je kunt hem heel strak bekleden. Hier is iedereen er verslaafd aan!

owke, ga het binnenkort wel voor mezelf even uitproberen...
afhankelijk van de locatie, want daar heeft het koppel steeds gedoe mee, schommelt het aantal personen tussen de 40 en 120 personen... 120 personen bovenstaande recepten... sjeez.... moet dan ook nog even gaan nadenken hoe ik dat ga doen. wordt al stresserig als ik er aan denk....

groetjes Tirza     

10

De Mud Cake is idd strak en ook nog makkelijk (ik word er tenminste veel minder nerveus van dan biscuit =P) waar als je 't ver moet sjouwen: hij is wel heeeel zwaar!

Carpe diem & Kali orexi