1

Onderwerp: biscuit /moscovisch

Hallo, ik bakte altijd   een taart met biscuitdeeg van soezie , maar nu  heeft de boerenbond het bij ons niet meer. Ik had mijn man ernaar toe gestuurd en die kwam thuis met moscovisch mix, met de boodschap dat dat hetzelfde is . Ik geloof het niet , want moscovisch is toch een zwaarder deeg?.Ben nu dus bang dat ik geen luchtige taarten meer krijg , .wie vertelt mij of het waar is. dat de beide mixen hetzelfde zijn .(ben nog erg onervaren , dus misschien is het een domme vraag, maar ja....)

2

Re: biscuit /moscovisch

ik dacht dat het bijna het zelfde is.... of gewoon het zelfde is met een andere naam

groetjes nicole

3

volgens mij s moscovisch goedkoper en als je goed lang mixt net zo luchtig!

Groetjes Marit.

4

moscovisch is zelfs luchtiger dan biscuit is mij verteld.
Ga komende week de proef op de som nemen.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

5

Ik heb kant en klare moscovisch van de Aveve, hoeft alleen nog water bij. Ik moet zeggen, ik vind hem lekkerder dan het normale biscuitdeeg en hij is net zo luchtig! Wel laat ik hem altijd ongeveer een uur langer in de oven dan op de verpakking staat, want dat is bij mij nooit lang genoeg, dan is alleen de buitenkant nog gaar.. Na ongeveer 2 uur in de oven is hij helemaal goed! Altijd even blijven controleren met een prikkertje, want het binnenste wordt echt van het ene op het andere moment gaar! Hoop dat je er iets aan hebt.

Zien is proeven

Bloempje schreef:

Ik heb kant en klare moscovisch van de Aveve, hoeft alleen nog water bij. Ik moet zeggen, ik vind hem lekkerder dan het normale biscuitdeeg en hij is net zo luchtig! Wel laat ik hem altijd ongeveer een uur langer in de oven dan op de verpakking staat, want dat is bij mij nooit lang genoeg, dan is alleen de buitenkant nog gaar.. Na ongeveer 2 uur in de oven is hij helemaal goed! Altijd even blijven controleren met een prikkertje, want het binnenste wordt echt van het ene op het andere moment gaar! Hoop dat je er iets aan hebt.

Jeetje wat lang 2 uur! Hoe groot is de taart dan wel niet? (Geen aanval op je hoor!)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

7

De taartvorm is iets van 25 of 26 doorsnee.. Ik vond het ook een beetje raar dat het zo lang duurde maar na die tijd is het kapsel wel mooi gaar en lekker luchtig dusja.. dat heb ik er wel voor over. Veel te zonde om weg te gooien!

Zien is proeven

8

Moskovisch gebak is ook erg luchtig, heb ooit een mix via Planet Cake gekocht en dat was erg goed spul. Luchtig dus en erg lekker!