Re: zag er tegenop maar nu zeer tevreden..
Geweldig leuke taart! Hier kan je alleen maar heel blij mee zijn als je 'm krijgt, toch?!
Gr. Annemieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zag er tegenop maar nu zeer tevreden..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig leuke taart! Hier kan je alleen maar heel blij mee zijn als je 'm krijgt, toch?!
Gr. Annemieke
Super gaaaaaaf, schattig echt leuk gemaakt!!!
Hij is leuk!!!
Vind m zo leuk en schattig
Wat een schatje!!!!!! Geweldig gelukt joh!
Ik vind hem zo'n schatje, als zij hem niet mooi vinden?????
Wat een schatje dat meisje!
wow geweldig en ook al is ze een beetje een zeur, hier kan ze niet over gaan zeuren hoor!
Hij is super leuk geworden.
Oh... die is leuk!!
Dat snoetje... Super!
Hij is leuk!!!
Daar mag je zeker tevreden mee zijn! Ik kan me voorstellen dat je er tegenop zag, maar hij is superleuk geworden!
Wat een ontzettend leuk idee. Ik heb hem opgeslagen hoor. Ik hoop dat ik deze ook eens mag maken. SUPER-LEUK en mooi. Daar gaan ze echt niet over zeuren hoor!
Mooi en heel lief!!!!
geweldiggggggggggggggggggg die wil ik ook doen...
Hij is echt heel erg leuk.
Yes dat is ze hoor ...ik heb haar ook al eens moeten maken en ze staat nu in de kast ...wilde ze weggooien en nu helemaal nu ik die van jou heb gezien . Prachtig ontwerp ...heel anders dan die van mij en toch dezelfde elementen
Heel erg mooi en wat een hoop leuke details! Schitterend geboetseerd! En zoals al eerder gezegd: wie hier over zeurt is denk ik nooit tevreden en da's dan weer erg zielig, als je nooit tevreden kan zijn...
Ik vind 'm super en heel erg leuk om heel erg lang naar te kijken ( dat heb ik dus ook net gedaan, hihi).
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zag er tegenop maar nu zeer tevreden..