1

Onderwerp: Birmingham

Hallo allemaal,
Hoewel ik nagenoeg nooit iets post ben ik toch bijna elke dag wel even hier om te genieten van alle mooie taarten die iedereen maakt.
Nu heb ik echter toch een vraag; ik zie zo af en toe de plaats Birmingham voorbij komen. Wat is hier toch voor taartenparadijs? En hoe vind ik hier meer informatie over? Ik ben zo langzamerhand toch wel erg nieuwsgierig geworden :)

Re: Birmingham

eens in het jaar, dit jaar op 7 en 8nov is er een grote taartbeurs: cake international

www.ichf.co.uk

birmingham1.mijnalbums.nl
birmingham2.mijnalbums.nl
en 3 en 4 zijn er geloof ik nog. daar zijn we met 40dames van het forum heen geweest

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Oohh, wat ziet dat er allemaal geweldig uit zeg!! Ik heb direct vrij gevraagd. Birmingham, here I come! :)
Dank je wel voor de info Tirza.

het is nog even afwachten of er weer een tripje vanuit marianne wordt geregeld, ik denk het haast wel, maar anders zou je voor de zekerheid marianne even moeten mailen.

Echt, ik vond het echt super!! ik heb ook al vrij gevraagd!! woehoe

je ziet daar allerlei nieuwe dingen, uitstekers etc, de taartdecorateurs die boeken signeren, ook errug leuk! je kunt allerlei workshops volgen, waar je je trouwens wel van te voren zelf voor moet opgeven. echt super de super leuk.

als je via de zoekfunctie hier birmingham intikt zie  je het een en ander aan ifzo. Ik heb vorig jaar 275 euro betaald voor de trip. En dan komt je eigen zakgeld er natuurlijk nog bij. We bleven toen 1 nachtje.

groetjes Tirza     

5

ik ga ook er ook zeker naar toe het ziet er gewoon supergaaf uit.,

6 Laatst bewerkt door Mialee (29-05-2009 08:38)

Tirza,
Zijn jullie toen wel 2 dagen naar de beurs geweest? Of heb je het na 1 dag wel gezien? Hoe groot moet ik het me voorstellen?

we gingen met de hele groep op zaterdag naar de beurs, en zondag mocht je het zelf weten, duus je kon virmingham centrum in gaan (ook erg leuk) of nog een keer naar de beurs (dan moest je wel zlf nog n kaartje kopen)
ik ben alleen zaterdag geweest, was wel genoeg, gold voor de mmeeste eigenlijk.

ehm... tsja wat je je erbij moett voorstellen... er zijn giga veel standjes
wat ik me kan herinneren stonden de volgende stands er
PME, cequi designs, patchworkcutters, wilton, lindy smith, stven benison, karen davies, debbie brown, JEM, edable art, .... ehm... veerder ben ik t even kwijt
die hebben allemaal n eigen standje met dingen die (nog) niet in nederland worden erkocht

verder is er echt een mega groot gedeelte vol met dummies, suikerbloemen, sculpturen en een taartwedstrijd waar  ter plekke nog wordt gedecoreerd

groetjes Tirza     

8

Ooh, dat klinkt echt leuk!!! Vooral dat nieuwe dingen kopen-gedeelte spreekt me erg aan...hihihi... Maar ook die foto's op birmingham.mijnalbums.nl van alle mooie taarten zijn echt waanzinnig!

9

Klinkt inderdaad allemaal leuk :Y Had al even op de engelse site gekeken. Kun je alleen daar kaarten bestellen of kan dat ook via een nederlandse site? :D
Groetjes, Miranda

10

dat kan ws alleen via die site als je alleen n losse kaart wilt en op eigen vervoer gaat.

groetjes Tirza     

11

Mijn man las dat het 1 van de grootste winkelsteden is van Engeland en wil nu ook perse mee :) Ik denk daarom dat wij maar op eigen gelegenheid gaan.  Al die vrouwen om hem heen trekt hij denk ik toch niet helemaal :)

12

Zie ik het trouwens goed dat de tentoonstelling bijna naast het vliegveld gehouden wordt?

13

ja klopt, het zit bijna naast elkaar

groetjes Tirza     

14

deze is ook leuk

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=39290

groetjes Tirza     

15

tipseytaartje schreef:

deze is ook leuk

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=39290

hahah je moet er dus echt zijn bijgeweest... zo te lezen was het een heeeeel groot succes!! Ik moet erg lachen om sommige weetjes...

groeten, Bianca
TAART in huis