Onderwerp: Blanda 5 cm deel 2
Als traktatie voor de juffen op school in de hoop dat het me wat reclame op zou leveren. En dat lijkt gelukt te zijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Blanda 5 cm deel 2
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als traktatie voor de juffen op school in de hoop dat het me wat reclame op zou leveren. En dat lijkt gelukt te zijn
Wow, zijn dat die 5 cm? Grappig zeg!!! Werkt dat een beetje makkelijk? Enne dan heb je vast heel veel blanda-tjes..
Lekker fleurig geheel! Maar wat een werk zeg!
Wow, zijn dat die 5 cm? Grappig zeg!!! Werkt dat een beetje makkelijk? Enne dan heb je vast heel veel blanda-tjes..
Ja, is best makkelijk. Ik heb een wijnglas dat precies de juiste maat rondjes uit het fondant haalt en dus kan ik die er zo omheen vouwen. En nee, ik heb (nog wel) maar 4 van die schaaltjes: (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=56548
Schattig!!!
ze zijn echt heel schattig.. hoe lang is de baktijd voor die kleintjes? Worden ze niet heel snel droog?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Blanda 5 cm deel 2