1

Onderwerp: 40 grote staande cijfers hoe?

Iemand een idee hoe ik grote staande cijfers krijg en dan met name de 4 zodat hij blijft staan?

Ik ga rolletjes rollen met fondant en dan sateprikkers erin, maar hoe kan ik de 4 nou het beste maken (uit 1 rolletje lukt niet he?) en er kan maar aan 1 kant een prikker in toch? Valt ie dan niet om?

Nog goede ideeen iemand? :think:

2

Re: 40 grote staande cijfers hoe?

je moet er dan wel tylose in verwerken anders woden ze niet hard en blijven ze niet staan. Ik heb ze gemaakt met de funky tappits en dat ging erg goed, uisteken, cocktailprikkertje erin of spaggeti stokje

3

Ik zou een stevig en flexibel draadje door de hoek van de 4 doen (zo'n sluitclip van de boterhamzakjes, in een rietje). En hem dan tussen het staande stokje inprikken.
Tja, hoe leg je dat nou makkelijk uit je hebt het kromme stukje en dan een stokje erboven en eronder en dan er dwars doorheen prikken.
Ik hoop dat je het snapt :rolleyes:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ik zou ervoor zorgen dat de 4 en de 0 elkaar toch ergens raken, zodat ze een beetje houvast aan elkaar hebben, snappie?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5 Laatst bewerkt door Soepkip (27-05-2009 14:43)

Allemaal goede tips, bedankt!!

Ok dan doe ik ook nog tylose erdoorheen en probeer ik dat ze elkaar raken en die van de paperclip snap ik ook wat je bedoeld :D

Tappits zijn helaas te klein, ik wil echt van die grote dikke :)