Onderwerp: 1,20 meter taart!
Oke... niet helemaal rond! 
Ik kreeg de opdracht om een taart te maken met een hydrauliekslang erop. De man waarvoor de taart was werkt bij een bedrijf waar ze deze slangen maken. Ik dacht: h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1,20 meter taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oke... niet helemaal rond! 
Ik kreeg de opdracht om een taart te maken met een hydrauliekslang erop. De man waarvoor de taart was werkt bij een bedrijf waar ze deze slangen maken. Ik dacht: h
hahaha, wat een superleuk idee, heb je de taarten in de pringlebussen gebakken? Vertel, vertel vertel, want ik vind dit een superleuk idee. En het ziet er super uit trouwens ook nog eens.
Wat een grappig idee zeg!!! Ben inderdaad benieuwd hoe je ze gebakken hebt...
Ik denk dat ze de pringlebussen heeft gevuld met stukjes cake langs de rand en dan opgevuld met bavarois....
Leuk!! Enne....how to lijkt mij hier op zijn plaats :-)
Origineel!! Erg leuk, ben ook zeer benieuwd hoe je het hebt gedaan!
gaaf, wat een leuk idee, knap uitgevoerd ook
die pringlebussenmethode ben ik ook nieuwsgierig naar
Wow.
Ziet er heel leuk en ook heel heerlijk uit.
Wow, gaaf zeg
en een how to??? ben erg benieuwd!
Wat een gaaf idee.
Ziet er ook super hoor!
Zeker een resultaat om trost op te zijn.
Ben ook benieuwd naar de truc met pringelsbussen,

geweldig, wat origineel zeg.
WOW GAAF wat een ontzettend leuk idee. de aardbei in het midden ziet er erg professioneel uit
Wat een ontzettend origineel idee!! En het zie er ook nog eens lekker uit!
wat een leuk idee zeg! Hij ziet er ook heerlijk uit!!!
Die ziet er leuk, en ook nog lekker uit!!! 
Ja, net als wat de anderen al zeiden wat een super leuk idee!! Ben ook benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen!!
Wat supergaaf bedacht en gemaakt. Jammer dat hij in stukken moest, maar die zijn ook nog heel leuk! 
Heb je over de lengte van de bussen een deel weggesneden en aan elkaar geplakt, zodat je bij een lange rij ervan eerst een laagje cake erin legde, dan wat vulling, de aardbeien erop, meer vulling en dan een cakedakje? Dan opstijven en fondant erom?
Wanneer onthul je je Pringlesgeheim? Ben ook erg benieuwd!
Wat een ontzettend leuk,orgineel idee! 
Wat een super leuk idee! Top!
Super leuk gemaakt!!!:thumb:
Gaaf en origineel en lekker bovendien!
Supergaaf....:thumb:
Dit vraagt om een howto....:lol:
Leuk! Jammer dat je 'm niet heel hebt kunnen houden... Maar dat lijkt me niet allen qua koeling, maar ook wat vervoer betreft lastig... Heb je 'm op locatie weer tegenelkaar gelegd?
groetjes Sas
Nou ik ben ook heeeeel benieuwt hoe je het allemaal hebt gedaan, want ik vind het super origineel.
dus laat weten he....
Geen koeling van 120 tot je beschikking??? Dat is raar??? Hihihihihi.
Ik vind het echt een super orgineel idee! Hoe vond de opdracht gever hem?? Dit zijn toch taarten die je echt nergens anders tegen komt, orgineler kan gewoon niet.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1,20 meter taart!