Re: Communie taarten...helemaal niet veel hoor :D
Wauw, prachtige taarten en wat super dat je hele fam. mee heeft geholpen!
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Communie taarten...helemaal niet veel hoor :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, prachtige taarten en wat super dat je hele fam. mee heeft geholpen!
Jeetje... wat een bal werk heb je daar aan gehad zeg! Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
oooh oooh oooh wat een werk toch allemaal!! niet te geloven!! ik vind het zo knap dat jullie zooooveel taarten kunnen afleveren en dan ook zooo mooi!!
Amai Do, wat mooie taarten zeg, maar wanneer heb je geslapen?????
ik heb hier geen woorden voor.....wat ontzettend veel en ontzettend mooi, stuk voor stuk!
Waar heb je dit allemaal kunnen koelen???? Ik begrijp niet hoe je dit hebt kunnen doen, en dat je nog rechtop kan staan? Zoiets zou niet goed voor mn hart zijn!
Volgende keer echt leren NEE zeggen, haha!
Maar je bent een topper
Woow wat moet inderdaad een hoop werk geweest zijn.
Gelukkig kwamem je zussen en je moeder helpen!
Ze zijn allemaal super, strak, en mooi!!
De beschilderde achtergronden vind ik ook super!
Jeeetje wat een taarten, en allemaal even prachtig!
Super, telde ik nou 17 foto's?!? En dan niet met maar 1 taart... Hoeveel heb je d'r eigenlijk gebakken? Hoeveel ovens heb je? En hoeveel lieve familieleden die allen erg supermooi kunnen boetseren...
Paloma en Lupe zijn bekend, maar je moeder... Heeft die hier ook een forumnaam?
Wat een prachtige taarten en ondanks de ongelofelijke absurde hoeveelheid allemaal z
Super, telde ik nou 17 foto's?!? En dan niet met maar 1 taart... Hoeveel heb je d'r eigenlijk gebakken? Hoeveel ovens heb je? En hoeveel lieve familieleden die allen erg supermooi kunnen boetseren...
Paloma en Lupe zijn bekend, maar je moeder... Heeft die hier ook een forumnaam?
Wat een prachtige taarten en ondanks de ongelofelijke absurde hoeveelheid allemaal z"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Jeetje Do, w
Jeetje wag een berg mooie taarten!
Mijn comlimenten hoor!
Hoe hebben jullie trouwens die achtergronden gemaakt bij pikachu? Zodat het gemarmerde vanuit het midden wegloopt zeg maar?
Nee, dat is niet echt veel nee! Mwahahahahahahahahaha
Jullie hebben er een prachtige serie taarten van gemaakt dames!!
En nu zeker uitrusten tot volgend jaar?
Hai Do, de taart voor dan
wooowwww.....wat super!
Hai Do, de taart voor dan
"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Wat hebben jullie een helse week achter de rug zeg!! Ik doe het jullie niet na. Weer een topprestatie bereikt en nu volgend jaar dit niet meer doen he! Denk ook een beetje aan jezelf meid!
Ja wat moet ik daar nou op zeggen ...... enzovoort
Ik sluit me graag bij alle lovende woorden aan!
allemaal heel mooi.
Wat een productie,ze zijn allemaal echt supermooi en geweldig!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Communie taarten...helemaal niet veel hoor :D