Onderwerp: Per ongeluk een bruidstaartje??
Ik heb hem ook maar in de Taarten parade gezet met een heel verhaal erbij, want dat zit wel een beetje achter dit taartje.
Hij is namelijk voor mijn tante die een paar maanden geleden al een "snel snel" taartje van me kreeg omdat ze haar arm had gebroken.
Maar in plaats van dat ding op te eten heeft ze hem tot nu toe nog steeds op de keukentafel staan!!
Je raadt het misschien al...zo'n taart is niet bedoeld om te bewaren en dus vertoont hij een paar rare glimmende vlekken, zijn de bloemetjes verhuisd naar de zijkant en ligt er een vreemd te plaatsen plasje van onderuit de taart op het taartplateau...:s
Ik besloot, na veel commentaar van mn neef en zijn vriendin die er zelfs de moeite voor namen om mij bewijsmateriaal via een foto te leveren, me maar eens te storten op een dummy. En dit keer iets sjieker!!
Uiteindelijk is ie zo sjiek geworden dat mensen me nu om de haverklap vragen (via hyves, want daar moest ie natuurlijk ook op geshowd worden) of ik getrouwd ben...:) haha
Nee dat dus niet, maar er staat vanaf vanavond wel weer een beetje fatsoenlijke taart op de tafel bij mn tante...!!
Het leek me wel een leuk effect met de draperie, ideaal voor het wegwerken van lelijke randjes en de stickertjes van het lint!
De pareltjes op het ijzerdraad heb ik uiteindelijk maar zelf in elkaar geflanst aangezien ik niets leuks in de winkel kon vinden!
Bedankt weer voor het kijken!!