1

Onderwerp: Planning bruidstaart

Ik heb voor volgende week woensdag een bestelling staan voor 2 stapeltaarten, bovenste taartje 12 cm, onderste 26 cm. De decoraties ben ik al mee begonnen, die liggen onder een stolp te wachten op verwerking, maar ik vraag me ff af hoe ik de planning van het vullen en bekleden moet doen. Ze komen de taarten dinsdagavond ophalen. Ik moet zelf gewoon werken overdag, behalve maandag natuurlijk, dus ik moet het goed indelen. Heeft iemand tips?

2

Re: Planning bruidstaart

Je zou in ieder geval in de loop van deze week de kapsels kunnen bakken en in de vriezer doen en het marsepein of fondant alvast kunnen kleuren als je he niet zit zitten om dat maandag allemaal te doen. Maandag heb je dan om de vullingen te maken alhoewel je van de week bijvoorbeeld wel al jam zou kunnen maken als je dat gebruikt.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Idd, de kapsels liggen al in de vriezer, en het marsepein ga ik idd vandaag al kleuren. Maar het gaat me meer om het vullen en bekleden van de vier taarten, gaat dat me op 1 dag lukken?

Dat ligt eraan hoe snel je werkt ;).

5

Tuurlijk wel, gewoon op tijd beginnen en eventuele stoorzenders uit je keuken houden.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl