1

Onderwerp: cc blijven een gevecht

nou mijn jippie gevoel is weer iets naar achteren geschoven, ze smaken geweldig waren ook erg leuk geworden ondanks dat ik nog steeds werk met alleen een schilmesje en een deegroller, maarrrrrr  grrr nu laten de papiertjes los, even ter informatie ik had ze in een plastic bak gezet met deksel, geen tupperware en s'avonds wilde ik ze heel trots op een schaal zetten waren de papiertjes allemaal groter geworden en los gelaten, ?????????? weet iemand wat er verkeerd kan zijn gegaan. :(

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: cc blijven een gevecht

Je moet ze niet bedekken voordat ze HELEMAAL zijn afgekoeld.
Tenminste, dat is mijn theorie:+ Ik heb nog nooit last van loslatende papiertjes gehad, maar nu ik ze een keer in een ( niet eens luchtdichte) doos had geplaatst wel: ik vermoed dus dat dat iets te snel is geweest...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

die loszittende papiertjes is echt een ramp. ik heb het met de papiertjes die je meekrijgt in dr. oetker muffinmix. verder staat er wel e.e.a. hierover, type maar in bij zoeken, dan krijg je wel wat tips

4

oke dank je wel ik denk inderdaad dat ik te snel ben geweest, en dat ze nog niet helemaal waren afgekoeld. ben ook zo ontzettend verslaafd aan zowel het bakken als aan het decoreren

Niemand is gelukkig, wees Niemand