1 Laatst bewerkt door zoete kunst (25-05-2009 18:29)

Onderwerp: something blue met aanvulling van 'oom bakker'

Hier nogmaals de taart maar nu met de aanvullende taart ( de onderste dus met de foto's) van de bakker ( oom van de bruid)....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PR3MX7DY.jpg

...........................................eh.............
voor de duidelijkheid; de bovenste 2 taarten zijn van mijn hand en de grote rechthoek met de foto's heeft de bakker er later bijgemaakt. Evenals de petit fours die ernaast staan. Heb zojuist per mail complimenten gekregen van de bakker over mijn aandeel. Het was een succes en de smaak was als 'zeer lekker 'beoordeeld!!!

groetjes Marjolein

Zoete groetjes, Marjolein

2

Re: something blue met aanvulling van 'oom bakker'

Ooooh wauw wat gaaf gedaan!!! Superleuk zo met die foto's, ERRUG origineel!!!

Liefs van Tries!!

3 Laatst bewerkt door monique53 (25-05-2009 18:46)

Heel Leuk

past mooi bij elkaar, had ook wel los van elkaar gemogen wat mij betreft

4 Laatst bewerkt door Adrienne (25-05-2009 19:23)

Ik zit hier op mijn tong te bijten... Je hebt er ( misschien wel met opzet? ;)) niet bijgezegd wat jouw eigen reactie was op deze foto, maar  de mijne was: "Wat zonde van jouw prachtige taart!!"

Begrijp me niet verkeerd, die van Oom Bakker was vast ook lekker en is ook wel leuk met die fotootjes enzo, maar om nou die van jou er bovenop te zetten?!  Zo komt ie eigenlijk niet goed tot z'n recht :nooo

Maar goed, de gasten + bruidspaar hebben er vast met hun neus bovenop gestaan om 'm te bewonderen, en het is natuurlijk hartstikke leuk om van een professional zo'n compliment te krijgen.
Maar toch... ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Errug leuk zeg!!! :thumb:

6

Adrienne schreef:

Ik zit hier op mijn tong te bijten... Je hebt er ( misschien wel met opzet? ;)) niet bijgezegt wat jouw eigen reactie was op deze foto, maar  de mijne was: "Wat zonde van jouw prachtige taart!!"

Begrijp me niet verkeerd, die van Oom Bakker was vast ook lekker en is ook wel leuk met die fotootjes enzo, maar om nou die van jou er bovenop te zetten?!  Zo komt ie eigenlijk niet goed tot z'n recht :nooo

Maar goed, de gasten + bruidspaar hebben er vast met hun neus bovenop gestaan om 'm te bewonderen, en het is natuurlijk hartstikke leuk om van een professional zo'n compliment te krijgen.
Maar toch... ;)

Hahah dat was ook mijn 1ste gedachte.
Zonde van de mooie stapel van jou.
Had je beter zelf er nog een mooie ondertaart bij kunnen maken ;)

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

7 Laatst bewerkt door sweetnfresh (25-05-2009 19:21)

Hoi,

Ik sluit me aan bij Adrienne,,,ik vind jouw taart mooier alleen, dan samen met de platte ondertaart erbij.
Ik snap het idee, maar ja, smaken verschillen he..

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

8 Laatst bewerkt door Hertje (25-05-2009 19:30)

Aardig dat Oom Bakker een bijzettafeltje heeft gefreubeld voor jouw prachtige taart.
Nee, da's veel te cru, niet iedereen heeft jouw talent en creativiteit. Jij dus wel, en daar geniet ik graag van mee! We zijn gewoon verwend met al het moois op dit forum. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Prachtige taart heb je gemaakt...en de rest staat mooi zo in een geheel.

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Ook ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw stapel veel mooier vind zo alleen. Het had gewoon drie dingen moeten zijn, jouw stapel, taart van oom en petit fours van oom.

De taart van oom is zelf ook erg leuk, super gedaan zo met die foto's. Ik vind wel dat jij met het echt wit een veel mooiere combi hebt met het blauw dan de marsepein kleur van oom met het blauw.

11

ooo...wat een mooi geheel!!!! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

12

ik denk dat die bakker behoorlijk jalours was/mag zijn op jou kunsten!
:thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

13

ha ha de menigen verschillen nogal. Ik vind alleen de kleur goed bij elkaar passen. Ik vind de taarten juist helemaal niet mooi op elkaar. Die foto's heeft niks met die andere twee te maken. Ze hadden naast elkaar moeten staan. Het komt jou taart absoluut niet ten goede jammer

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

14

heel leuk

15

Ik ben niet alleen met de gedachte zie ik :D
Vind de stijlen niet helemaal combineren, wel allebei erg mooi.
De fotorand vind ik erg gaaf, ideetje voor een ouwelprintje.
Maar zo te lezen heeft het goed gesmaakt en is iedereen er over te spreken en daar gaat het om nietwaar ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

16 Laatst bewerkt door Diede (25-05-2009 21:48)

Ik moet ook toegeven dat ik jouw stapel veeeeel mooier vind dan de taart van de bakker. De combinatie vind ik niet zo mooi! Maar jouw stapel is weer top!

17

nou...idd erg zonde van jouw taart.Wellicht dat deze combi zo geregeld is, om oom bakker niet voor zijn neus te stoten...en toch nog een mooi geheel te krijgen.
Jouw aandeel vind ik erg mooi, en wat de klant dan verder met een taart doet...is aan hun.

18

Super :thumb:

19

Ik vind beide taarten erg mooi, maar samen.....nee.
Oke, het bruidspaar is degene die beslist en daar heb je je bij neer te leggen, maar de stijlen zijn zo anders en zelfs de kleur (kan ook niet anders).

Maar ieder voor zich vind ik ze echt heel mooi. Ik vind de taart met de foto's ook heel mooi en ook vol waarde voor een bruidspaar. En die van jou is ook heel mooi.

Neemt niet weg dat de complimenten van een echte bakker natuurlijk heel leuk zijn.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

20

Wat een prachtig geheel!

21

een heel mooi geheel,maar met jou bijdrage kon het ook niet anders!

pluk de dag!

22

Super...:thumb: gemaakt....

23

Gelukkig maar dat jij zo'n mooie stapel gemaakt had, dan leek die platte cake van de bakker nog wat....
Taart van de bakker is op zich leuk gedaan hoor met het trouwkaartje erop (denk ik dan toch), maar jeetje wat een verschil met jouw creatie!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

24

Jouw stapel is prachtig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl