1 Laatst bewerkt door PetraO (25-05-2009 10:46)

Onderwerp: Ff voorstellen...

Hallo allemaal..

Ik ben Petra en ik ben ook besmet geraakt met het taarten bak virus.!
Eigenlijk is het een beetje versneld gegaan doordat een "vriendin" eigenlijk de taart voor m'n zoontje z'n 2e verjaardag zou maken, maar dit doordat ze het niet eerlijk vond dat ik haar hobby had 'afgepakt' niet meer wilde doen..
Dus ik kon zelf aan de bak..(ik wist 2 dagen voor zn verjaardag dat ik het dus zelf kon doen...)
Wat doe je dan?! Nou dit dus!!!

http://94.100.118.11/576850001-576900000/576864101-576864200/576864101_5_qR58.jpeg
vulling van chocoladeganache en een laagje aardbeienjam. de bekleding is van gewone (groen gekleurde) fondant en chocolade fondant (over elkaar uitgerold)

Nou bakse allemaal!

groetjes Petra

Upstairs Bakery... heb mn uit de hand gelopen hobby kamer maar een naam gegeven..

2

Re: Ff voorstellen...

Allereerst welkom!

Hobby afpakken???? Hoezo, ze heeft je toch zelf besmet.
En als je zelf het virus al onder de leden hebt, dan weet je toch hoe besmettelijk het is? ;)

Heee terwijl ik zit te typen ploept zomaar jouw foto tevoorschijn....

Wow......leuk gedaan hoor!!!
Ik zou hem als ik jou was ook even bij de taarten showen.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

3

haha..

Dank je.. ze staan inmiddels ook bij de topic 'kindertaarten enz'

Ik moet eerst es ff lachen om jouw naam.. sorry.. is goed bedoeld..
zal et ff uitleggen.. mn zoontje noemt zn tantes 'Tita' en laat nou mn ene schoonzusje ook Annette heten..
En idd.. beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doet.

Upstairs Bakery... heb mn uit de hand gelopen hobby kamer maar een naam gegeven..

4

Hee...welkom hier. Leuk dat je er bent...en idd het bakvirus is erg besmettelijk maar dat had je al gemerkt.

Volg je hart...want dat klopt!

5

Welkom!

Wat een verhaal, zeg! Maar daar is een hele leuke taart uit voort gekomen. Lekker doorgaan zo ;)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!