Re: Rampenpokemon, barbie en prinses
stom stom, zie nu dat het idd het onderkarton is
solly
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rampenpokemon, barbie en prinses
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
stom stom, zie nu dat het idd het onderkarton is
solly
Ach wat kan jij toch zeuren zeg
Zo op de foto ziet het er best acceptabel uit hoor Geen travestietenprinses, wel rare beesten maar dat hoort zo volgens Wendy, en de barbie is mooi, PUNT
agree
Gelukkig valt het altijd mee, na het verhaal! Tips wil je... mmm... misschien de letters wat netter uitpielen, of.... eh..... ik weet eigenlijk niet zoveel
Nou... op de foto is ie echt prima!!!
Die andere twee zijn ook prachtig. Tis dat ik die pokemon gevallen gewoon domme beesten vind, maar ze zijn wel mooi gemaakt. Ik weet meteen dat ze pokemon zijn (zelf al heb ik geen kinderen )
Ik geef je lekker toch complimenten lekker puh!
Ach wat kan jij toch zeuren zeg
nee echt niet.......op de foto ziet het er gewoon echt beter uit dan in het eggie......erewoord
ik moet ook een beetje lachen hoor, je kunt het zo lekker beschrijven
maar het hele mooie taarten
knap dat je het aandruft met bakken voor noteallergie
Super leuk allemaal, ondanks de tegenslagen!!
Ik vind ze allemaal super gedaan hoor
prachtige taarten en mooi geboetseerd en gepuzzeld
Ik vind ze super Petra!!! Erg mooi gemaakt.
HEEEEEEL Erg leuk! en HEEEEEEEL erg mooi! Ondanks alle Misere.... HEEEEEEEEL erg leuk! Zo... ik hoop dat je nu weer een beetje kan lachen... Top taarten!
Mooie taarten! Je hebt 't tot een goed resultaat gebracht, knap met zo'n verhaal erachter.
whhaaa haa rampen-pokemon... nou die ken ik nog niet hoor wat is diens specialiteit?? Nee hoor zonder gekheid ik vind ze weer prachtig!! En je kan gewoon zooo mooi puzzelen!
Zien er super uit!
Hey Lune...leuke taarten hoor...vooral die pokketaart vind ik super gelukt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rampenpokemon, barbie en prinses