1

Onderwerp: vraagjes over koekjes en toefjes maken

Ik zie altijd ontzettend leuke dingen voorbij komen op de site en wil het allemaal uitproberen ;-)

De toefjes op bv cupcakes waar zijn die van? Botercreme lijkt me niet lekker en slagroom blijft naar mijn idee niet zo stevig.

Als jullie koekjes op een stokje willen maken, wanneer gaat het stokje er dan in?

Ik wil binnenkort koekjes gaan versieren maar moet nog icing halen, hebben jullie nog tips hiervoor?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

Re: vraagjes over koekjes en toefjes maken

De toefjes op de cupcakes zijn meestal wel van botercreme,je hebt dan een grote spuitmond nodig,die van Wilton 2D is een hele goeie!!
Botercreme is wel heel erg zoet,zelf vind ik het heerlijk,maar je kunt er ook een smaakje doorheen doen,bv aardbeien saus!!!
Als je koekjes op stokjes wilt maken kun je het stokje gewoon meebakken of als je de koekjes uit de oven haalt het stokje er meteen indrukken,als ze nog een beetje zacht zijn!!!
Groetjes Darlene

3

Bc van de mix is erg leker op een cc hoor! De 1:1 is niet lekker op een cc...

Als je door de mix wat witte chocopasta en een beetje caramel mengt is dat hemels op een chocolade cc!

4

frosting creme is ook heeeel lekker op een cupcake!
Het stokje steek ik er altijd (ik heb ze ook x gemaakt...) in als ze net klaar zijn in de oven.

5

Hoi,

ik gebruik dit recept om toefjes te maken op mijn cc-tjes. HEERLIJK!!!! Gaat marshmellow fluff doorheen, is te koop bij de Jumbo.

http://cherryfizz.nl/mijn-recepten/cupc … otercreme/

Succes, groetjes Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

Mariska dat lijkt me heerlijk! Die ga ik proberen.

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou