Onderwerp: Wat een drukke week, 4 taarten..
....en maar 3 om te showen, de eerste staat nog bij mij man op zijn mobiel ( was vergeten een foto te nemen )
.
de 1ste en de 2de taart was voor mijn man die 50 werd vorige week. dus moest er een taart komen voor zijn werk en voor het grote feest thuis
. de 1ste taart komt hoop ik vandaag nog in de andere parade maar de HD jack komt er nu aan. dat ie 40 werd kreeg ie zijn droom HD motor en nu ,10 jaar later
, zijn HD jack ! mooie gelegenheid om die na te maken dacht ik. aardige klus maar wel weer heel leuk om te doen. Ron was dan ook heel blij met beiden jassen
.
vervolgens had ik een bestelling voor een voetbal, een hele dan wel ! ook weer een uitdaging maar zeer tevreden over het eindresultaat .
de bestelling voor gisteren was een prinses voor Maria, dit is een heel leuk en spontaan 4 jarig ( vandaag ) noors meisje die van geboorte af al zwaar suikerpatiente is . haar moeder wilde haar graag verrassen met deze, toch iets minder "zoete" taart dan dat ik hem gewoon maak, prinses . suikervrij hoefde niet ,was ook wel moeilijk geweest denk ik, ze zou de insuline aanpassen. 
nu even een klein weekje niets en dan weer 3 taarten 
HD jack voor Ron zijn 50ste verjaardag !

voetbal voor Michael

vlinderprinses voor Maria

op en aan merkingen of tips ter verbetering zijn natuurlijk welkom !
bedankt voor het kijken 
silvia