1

Onderwerp: uitsteker voor speelkaarten?

Hoi, ik heb een vraagje :)

Is er een uitsteker of patchworkcutter voor speelkaarten?

Ik moet voor over 2 weken een poker taart maken en dan wil ik er speelkaarten op doen. De uitstekers voor de harten, schoppen enz heb ik al, maar het gaat om de kaart zelf.

Ik kan wel een echte kaart als mal gebruiken, maar met een uitsteker is het resultaat vaak veel mooier en strakker.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Patty

Re: uitsteker voor speelkaarten?

ik heb ook eens speelkaarten gemaakt en een echt kaart als mal gebruikt. waarom duur doen als het goedkoop kan? t ging prima!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Jol321 (23-05-2009 22:55)

Er is wel een uitsteker (in ieder geval in de Engelse webshops), maar zoals Tirza al zegt: voor een enkele keer, is uitsnijden prima hoor. Een ansichtkaart heeft al een geplastificeerd laagje, dus leg je makkelijk op marsepein/fondant en snij je na. Ik heb het 1x gedaan en super eenvoudig.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CY3ZJYKQ.jpg

Groet, Jolanda

Hoi, Ik heb het doosje van de geometrische figuren uit de webshop gebruikt

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

Ik heb ook eens een pokertaart gemaakt en heb speelkaarten op ouwel laten drukken!!

6

Je hebt er ook een van first impressions!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

7

monicajanneman schreef:

Hoi, Ik heb het doosje van de geometrische figuren uit de webshop gebruikt

Ja, die heb ik ook! Wat een super tip! Ik was daar echt nooit op gekomen. Waar dit forum toch allemaal goed voor is :)

Bedankt dames voor het meedenken en jullie tips en adviezen :)

Liefs,
Patty

Mooi hoor, ik ga ook een poker taart maken (mn eerste echte zeg maar) maar hebben jullie die cijfers met een stempel gedaan?
Ik ga een royal flush erop maken
10 AKQJ in een waaier vorm zodat ik niet zo veel hartjes uit hoef te steken. Maar hoe blijven de kaarten zo mooi liggen als op de foto van jolanda, daar zweven ze zo mooi. En hoe heb je ze vastgeplakt?

Groetjes Kim

Er is altijd wel een reden voor Taart!

jolanda heeft fondant met tylose gebruikt en de kaarten eerst hard laten worden :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs