1 Laatst bewerkt door karla (23-05-2009 21:45)

Onderwerp: onderbord

deze vraag gaat meer over het onderbord,ik gebruik hard karton,werk bij praxis dus dozen zat :D dan doe ik een leuk inpakpapiertje in kleuren die bij het taartje passen,doen jullie daar inpakfolie of plakfolie overheen?

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

Re: onderbord

Ik: plakfolie

If live gives you lemons, make lemonade!

3

inpakfolie

4

ik ook inpakfolie

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

5

inpakfolie

Groetjes Elise

6

Ik gebruik de MDF plankjes van de bouwmarkt waar ze gratis zagen als je een pasje hebt.. die bekleed ik met kadopapier naar keuze en daaroverheen dan inpak folie.. daarmee pak ik de taart dan ook in als ik klaar ben

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

ik had t nu met plakfolie gedaan,maar daar komt soms zo,n vouw in,ga t nu ook maar met inpakfolie doen,goedkoper ook,thanks voor de reacties

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal