26

Re: Topsy bruidstaart in gezellige knalkleuren voor een bijzonder stel!

Wat een Gave topsey!! Heel erg mooi!

Groetjes Ilse

27

Mooie, supervrolijke topsy! Terecht dat die in het zonnetje gezet werd.
De stekers bovenop zijn ook erg leuk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

28

Prachtig!!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

29

Ik vind hem echt heel erg mooi, leuke kleuren!

30

super mooie en vrolijke bruidtaart, erg goed gelukt...complimenten !!!

31

Heel erg gaaf!

Groetjes Elise

32

Jol321 schreef:
mniek schreef:

Hij is echt prachtig....ondanks dat ik niet van "topsy's" houdt. :shhh:

Precies mijn mening!

En de mijne :)

Mijn website: Presentaart

33

Wat een supermooie taart is dit, geweldige kleuren!!

34

Wauw, hij is erg  mooi. En wat bijzonder dat je op de bruiloft was. Maar weinigen weten na een scheiding hun contacten 'zuiver' te houden. Ik heb bewondering voor je!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

35

Super super mooi gemaakt, errug leuk!!! :thumb:

36

maris18 schreef:

En een heel mooi parelrandje (ik zal hem niet meer afkrkaken als ik naast je zit op de biendag :lol:)

:D :D :D dat parelrandje van de biendag mag je rustig afkraken hoor. Dat deed ik zelf ook en daarbij ben ik niet zo moeilijk!!!!
Overigens heb ik aan 't einde van de biendag zo'n siliconen parelvorm gekocht. Vandaar dus m'n mooie parels dit keer. :D :D :D

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

37

nnicole1234 schreef:

En topry's vind ik eigenlijk alleen maar leuk als ze echt heel topsy zijn en dat de legen liefst ook nog een beetje schuin naar binnen toe lopen.

Die vind ik zelf ook stukken mooier, maar ja .... 4 hoog durfde ik die toch echt niet te maken. Maar ... binnenkort wil ik me daar ook nog 'ns aan wagen.

www.jacstaartjes.nl

38

Sjak schreef:

Wow, die is echt prachtig!!! En ondanks zijn scheefheid oogt ie toch super recht op een of andere manier. Heel knap gedaan. Kleuren zijn ook prachtig!

Feitelijk is tie ook gewoon recht. Alleen de bovenste laag is scheef, maar door daar weer een uitsparing in te maken staat alles gewoon keurig recht op elkaar. Doordat de bovenkanten wel scheef zijn, oogt de taart dus topsy-er dan die in werkelijkheid is!

www.jacstaartjes.nl

39

Prachtige taart! Super kleuren en heel mooi afgewerkt!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

40

Het is een plaatje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

41

Dit is toch wel de mooiste topsy die ik hier voorbij heb zien komen!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

42

Heel erg mooi gemaakt. Vind je het goed als ik hem opsla?

43

Wat een kunstwerk heb je er van gemaakt, echt een taart naar mijn hart!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

44 Laatst bewerkt door lilo (23-05-2009 19:45)

Ha wat grappig dat we tegelijkertijd met zo'n topsy ding bezig zijn geweest! Had ik het maar vantevoren geweten, had ik me misschien gesterkt gevoeld bij het zwoegen!

Jouwes is (ook ;) ) errug mooi geworden. Ik mocht helaas niks met bloemetjes enzo doen, dus heb alles vrij grafisch gehouden.... maar jouw bloemetjes zijn er erg prachtig bij.
Ben benieuwd wat voor methode voor de scheefheid jij nou gebruikt hebt, je linkje doet het nl niet bij mij???
(Hahaha: ik heb een soort van eigen lilo-methode gebruikt en naarmate het punt vorderde van stapelen hoe meer "problemen" ik hiermee tegen kwam in mijn hoofd al ivm de geometrie. Uiteindelijk hadden we (man en ik) het toch dusdanig uitgedacht (en dat kwam ook nog uit, gelukkig) dat het allemaal goed kwam en het ding dus stond als een huis! (vandaar dat ik er vrij rustig mee op schoot zat richting Breda (reden nog verkeerd ook met alle exra bochtjes en verkeersheuvels vandien :D) )

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

45

Geweldig gedaan.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

46

Schitterend. Ik ben dol op de combi rood-paars, echt een super taart!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

47

malou schreef:

Heel erg mooi gemaakt. Vind je het goed als ik hem opsla?

Tuurlijk ..... daar is dit forum toch voor ;)

www.jacstaartjes.nl

48

Ik vind em echt supermooi!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

49

lilo schreef:

Ha wat grappig dat we tegelijkertijd met zo'n topsy ding bezig zijn geweest! Had ik het maar vantevoren geweten, had ik me misschien gesterkt gevoeld bij het zwoegen!

Jouwes is (ook ;) ) errug mooi geworden. Ik mocht helaas niks met bloemetjes enzo doen, dus heb alles vrij grafisch gehouden.... maar jouw bloemetjes zijn er erg prachtig bij.
Ben benieuwd wat voor methode voor de scheefheid jij nou gebruikt hebt, je linkje doet het nl niet bij mij???
(Hahaha: ik heb een soort van eigen lilo-methode gebruikt en naarmate het punt vorderde van stapelen hoe meer "problemen" ik hiermee tegen kwam in mijn hoofd al ivm de geometrie. Uiteindelijk hadden we (man en ik) het toch dusdanig uitgedacht (en dat kwam ook nog uit, gelukkig) dat het allemaal goed kwam en het ding dus stond als een huis! (vandaar dat ik er vrij rustig mee op schoot zat richting Breda (reden nog verkeerd ook met alle exra bochtjes en verkeersheuvels vandien :D) )

Inderdaad toevallig! En ook zonder bloemetjes is die van jou heel mooi geworden hoor. Ik ben zelf ook wel meer van de bloemetjes, maar ja .... soms moet je toch aan de wens van de klant tegemoetkomen :D :D :D

De topsy methode die ik heb gebruikt is volgens mij  .... lekker op safe spelen :D :D :D.
Je vult lekkere hoge taarten en voor het afsmeren snij je de bovenste lagen schuin af. Vervolgens smeer je de taart af en bekleed je 'm met marsepein. Dan markeer je op de onderste taart het vlak van de taart die d'r op moet komen te staan. Ik gebruikte voor de juiste maat de bakvormen. Vervolgens snij je deze vorm zodanig uit dat je een vlakke basis krijgt. Feitelijk hol je de taart dus weer een beetje uit. Nadat je de dowels erin hebt gestoken, leg je hierop een taartkartonnetje en vervolgens kun je de 2e, reeds beklede taart, erin laten zakken. Etc..
Op zich is het redelijk tijdrovend, maar aan de andere kant is het ook weer veel minder passen en meten als bij jouw versie. Tenslotte moet je daarbij zoeken naar de balans.
Wat ik wel weer jammer vond van deze methode is dat je redelijk wat van 't al beklede kapsel weg moet gooien. Tenminste ... ik had geen ruimte meer in de vriezer om ze te bewaren voor bijv. cakebolletjes en dus verdween 't zo de kliko in.

www.jacstaartjes.nl

50

dit is een super topsy, soms weet ik niet wat ik ervan moet vinden, maar deze is wel heel mooi in balans.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.