Re: tarzan taart voor de castleden van tarzan de musical.
Wat een superavond heb je gehad zeg! En natuurlijk een prachtige taart (in 5 uurtjes!!!). Echt geweldig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tarzan taart voor de castleden van tarzan de musical.
Wat een superavond heb je gehad zeg! En natuurlijk een prachtige taart (in 5 uurtjes!!!). Echt geweldig!
Wowwwww, super zeg, jij beleefd wat mee met je taarten!!!!
wat gaaf voor je zeg dat je zo met alle sterren backstage er een beetje bij hoorde. En ja wat moet ik nog zeggen over de taart. Ha,ha in 5 uur dat doet niemand je na. Geweldige prestatie het is "gewoon" in vijf uur tijd een echte Wendy
Ik ben sprakeloos, heel mooi gedaan
Prachtige taart, en dat in zo'n korte (??) tijd. Super!
En je verhaal eromheen vind ik ook prachtig, heel erg leuk om te lezen.
Wat een ontzettend leuk verhaal bij een net zo'n leuke taart
Ik vind je 'Jane' zoo schattig!! Prima idee met zo'n mini mold!
Wat een super taart. En dat even in 5 uurtjes ...
Je verhaal erbij is ook helemaal leuk.
ff snel zegt ze dan ..... nou, dat doet niemand je volgens mij na hoor. Ik in ieder geval niet Zelfs in 24 uur zou ik dit resultaat denk ik nog niet bereiken.
Chapeau weer!
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ook ik aangenaam verrast was. Wendy was helemaal niet van plan nog een taart te maken. Maar toen Wendy mij op werk op kwam halen om naar Scheveningente gaan, stond de taart achterin als verrassing. Ze kon het gewoon stiekem niet laten Het heeft in ieder geval een heerlijk avondje met leuke reacties opgeleverd. We hebben weer volop genoten.
Groetjes, Ruud.
heeeeeeeeel erg leuk en vrolijk. enne, dit is ook mijn favo tarzan beschuitje??? whaahhaha.
ik moet ook maar bloemetjes gaan bewaren
tuuuuuuurlijk doe je ff in 5 uurtjes. pffffffff
Wat een onwijs gave taart en wat sta je lekker blozend op de foto
Ooo wat geweldig Wen, dat was wel een hele mooie afsluiting voor zowel jou als de crew!! En in 5 uurtjes zo'n taart in elkaar flansen
Gaaf wendy, heel mooi, ook ik ben zeer onder de indruk
Leuk dat je het mocht geven
Mijn schoonmoeder en - zus gaan morgenmiddag naar de laatste middag voorstelling. Ze waren zo onder de indruk de vorige keer dat ze gelijk kaartje voor de laatste hebben gekocht.
jeetje wat geweldig leuk
ik vind het ook zooo leuk en spontaan klinken dat je dat zomaar doet en dat je het ook nog mocht geven super tof hoor
Heel heel heel erg gaaf. Super zeg!!!
wat een mooie taart en dat in zo'n korte tijd ????
wat ontzettend leuk zeg dat je een taartje meegenomen hebt
en wat gaaf dat je backstage enzo mocht !!!!!
helemaal leuk
dat ga je zeker nooit meer vergeten!!!!!!
huh ook niet waarschijnlijk
ik ben vorige week voor de 4de en helaas laatste keer geweest
maar ook die keer was weer helemaal geweldig
stiekumpjes vind ik ron toch wel net iets beter .......al heeft john wel een echt tarzan lichaan
mijn arme zoontje van 4 zingt alle liedjes ondertussen al mee
maar gisteren vroeg hij toch nog zullen we nog een keer naar tarzan gaan ??
heeft dus indruk gemaakt
jammer dat hij afgelopen is
groetjes noelle
hij is echt super geworden!!
Gaaf. Lief dat je iets voor hen gemaakt hebt. En, het staat er al vaker, ik moet erg lachen om je "effe snel snel in elkaar flansen"... Zo'n apie kost me al 5 uur! (en vele diepe zuchten)
Prachtige taart!
groetjes Sas
Wat gaaaaaaf Wendy!!
De taart is helemaal super en wat leuk dat jullie zo'n leuke avond hadden!
Wauw, prachtig!
En erg leuk om een taart mee te nemen! Ben benieuwd of daar nog mooie 'premiere' opdrachten uit voort gaan komen!
tja...wat moet ik nog toevoegen aan al deze reacties??? Echt w
Wat super Wendy!!!
Geef nou maar toe, je deed het alleen maar voor vrijkaartjes, wedden
Ik ben stinkend jaloers dat jij dit er zomaar even uitgooit in een paar uurtjes!
Even snel!! Wat een leuke taart zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tarzan taart voor de castleden van tarzan de musical.