Onderwerp: tarzan taart voor de castleden van tarzan de musical.
Want deze week stopt het met de musical.
Dus we zijn gisteravond voor het laatst geweest.
Gister ochtend om 10 uur bedacht ik me dat het best leuk zou zijn om een taart mee te nemen.
Wel een beetje laat om er nog aan te beginnen, maar ja, donderdag zijn we voor de tuin erop uitgeweest dus eerder had ik geen tijd.
Dus eerst even Tarzan geboetseerd en ja, die was wel leuk voor zo'n vlug exemplaar.
Dan Jane nog even. stond nog een mini wondermold bolletje in de vriezer, ook vlotjes en jaa, ook die kon er mee door vond ik.
Dus snelde taarten gaan bakken, de apen in elkaar geflanst, en de nog wat warme taarten vullen, bekleden en af gaan werken. Gelukkig had ik nog bloemetjes in een doosje bewaard van de tinkerbel taart.
Om 3 uur was ik klaar, dat was voor mijn doen dus echt een super snelle taart.
5 uurtjes inclusief bakken en vullingen maken.
Dit is het resultaat.
en nog wat close uppies.
Tarzan en Jane.
aap 1
aap 2
Gevuld met aarbeien frambozen creme met chocolade stukjes en 4 vruchten jam.
De reacties van de cast waren erg leuk.
We mochten de taart aan John Vooijs overhandigen in de eetzaal van de artiesten. was bleek later erg bijzonder dat we daar naar binnen mochten.
Fototjes.
John speelde de rol die avond en aangezien hij mijn favo Tarzan is was ik erg blij.
Ook Roy was aanwezig voor als hij in zou moeten vallen.
Hij was super enthousiast en vroeg meteen mijn kaartje.
Vertelde na de voorstelling dat hij stiekum een 2e stukkie in zijn kleedkamer had verstopt, zodat hij na zijn eten nog een stukje had.
De Jane van de avond was Irene Borst.
Zij zei later dat ze baalde dat ze steeds op moest, toen ze er aan toe kwam was de taart op. Ze kreeg nog wel een mooie bos blommetjes van ons.
Helaas heb ik geen foto van Joanne Telesford, zij speelt de moeder aap en heeft een geweldige stem.
Ook zij kreeg een bos bloemen van ons bij het podium aan het einde en ze reageerde zo leuk omdat het toch vaak Tarzan en Jane zijn die wat krijgen.
Later back stage herkende ze me meteen en ze kwam meteen op me af en gaf 3 zoenen en babbelde er vrolijk op los. Wat een heerlijk mens.
Waren we zo aan het kleppen dat we foto's vergaten te maken.
Nou, sorry voor de veeeeele fotos en het lange verhaal.
Maar jullie begrijpen, we hadden een super leuke avond.