Re: Super Mario taart voor Chef
WOW, gave taart, maar al die details geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Mario taart voor Chef
OOOOHHHH, die is geweldig!!! En alle figuurtjes lijken ook sprekend!
Wat een gave taart!!!!!
geweldiggg echt geweldig!
Geweldig!
Wat een staaltje knap boetseerwerk!
Die vleesetende lollies vind ik zoooo leuk gevonden !
Dit is echt een fantastische taart!!!!! Wat een gave boetseersels!!!
Ik vind 'm ook helemaal geweldig!!!!! Krijg ik ooit de vraag, dan weet ik waar ik moet zoeken naar een voorbeeld !
wat een verschrikkelijk gave taart! Ik heb hem opgeslagen, hoop dat je dat niet erg vindt
Ik zit al naar de START knop op mijn computer te zoeken, om jouw spelletje te starten!! Wat een ONTZETTEND Gave taart zeg! En zooo mooi geboetseerd! Tis net of ik in het level ben beland! Superleuk!!
Prachtig weer stance, je bent een toppertje.
Gaaaaf! Heel mooi gemaakt!
Ontiegelijk mooi gemaakt! Wat een supergave taart, ik blijf ernaar kijken!
Zo, die gaat in mi jn map Nintendo taarten Wat een ontzettend leuke deze, de figuurtjes zijn ook super gelukt!
Grandioos
Geweldig gaaf!!!
Wat een pracht resultaat heb jij weer neergezet !
Dit is echt een kunstwerkje! Prachtig.....
WOW, wat heb je die figuurtjes goed gemaakt zeg!! En dat draakje, superschattig.
Geen wonder dat ze zo lyrisch waren!
Ik hoef er niets meer aan toe te voegen maar doe het toch: SUPER!!!! Ik heb thuis ook twee jongens en ze willen ook een Mario-taart. Deze ga ik zeker als inspiratie gebruiken (als je dat goed vind) hij is
Wat een leukerd, wat schitterend om zo'n spel tot leven...eh...taart! Te zien komen! Fantastisch gedaan.
Waaaauw die is zoooooooo gaaf!!
Alles is perfect geboetseerd!
Geweldigggg!!!!
Mooi zeg! En wat een details heb je erin verwerkt zeg, knap hoor
wow, supergaaf
ooohhhh wat gaaf!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Mario taart voor Chef