Re: bruidstaart wit 4 lagen met topper
wauwie, heel mooi en heel netjes uitgevoerd! die roosjes erbij maakt hem wel weer heel anders, vrolijker en zomerser! toppie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart wit 4 lagen met topper
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauwie, heel mooi en heel netjes uitgevoerd! die roosjes erbij maakt hem wel weer heel anders, vrolijker en zomerser! toppie!
MOOI!!!! Leuk ook die foto zonder rozen. Persoonlijk vind ik die mooier, maar ik ben niet zo'n geel typje
wow....dit is mooi! echt toppie
Schitterend gedaan zeg.
Wat een enorm leuke details ook, zoals de hond en het paraplu-tje.
Heel mooi gedaan.
Ze zullen er vast heel erg blij mee zijn!
Super! Ontzettend leuk bruidspaar en wat een schattig hondje! lief.....
Heel mooi is ie, maar voor mij vooral ook zonder de roosjes!!!
Super....een hele mooie stijlvolle taart....
Prachtig bruidspaar heb je gemaakt.....:thumb:
Super super mooi gemaakt, heel chique, prachtig bruidspaar!!!
Oh wat mooi!!!! De taart zelf is prachtig! (mag ik zeggen dat ik het zonder roosjes mooier vind?) en het bruidspaar is ook heel, heel mooi gedaan!
ooo Prachtig, helemaal Top. (ik vind hem zonder de rozen ook mooier, zoals zovelen hier )De topper is ook helemaal goed
Wow, wat een prachtig bruidspaar !!! En een schitterende taart, zo knap dat je zoiets kunt maken !!!
Prachtige taart, leuke topper!
Ik vind die poppetjes toch zo leuk he..? Hoe maak je die..? Hij is heel moi hoor die taart... TOP!
Ziet er toppie uit.
Prachtig! Schitterend boetseerwerk, ook erg mooi dat wit-op-wit! Ik vind het een hele mooie taart!
groetjes Sas
Wauw erg mooi
Het bruidspaartje en hond vind ik ook super gelukt
Prachtig, ik vind hem zelf wel mooier zonder roosjes!!
Fantastisch!!! (m
Hele mooie chique stapel. Het bruidspaartje is echt super gelukt, hele gave jurk ook.
super mooi!! En de topper is toppie!!
groetjes Thamara
wat een prachtige bruidstaart!! en wat een leuke topper!! wat kijkt je hondje schattig!!! echt top gemaakt!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart wit 4 lagen met topper