1

Onderwerp: 3 bedrijfs taarten

Voor de baas van mijn man, voor weg te geven en 1 om zelf te houden.
Vind ze niet zo goed gelukt maar uiteraard de baas zelf wel, ze waren ook erg lekker hoorde ik.

2 nauterl taarten gevuld met gele room en  1 met een laag frambozen pudding en 1 met een laag stroop wafel pudding. De andere chocolade taart, gevuld met jam en sinaasappel kwark.

Voor het eerst marsefond wit gekleurd om te proberen voor de bruidstaart eind volgende week maar tervreden was ik er totaal niet mee!

http://94.100.116.13/587800001-587850000/587833701-587833800/587833748_5_Sm0R.jpeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2

Re: 3 bedrijfs taarten

Wat een leuke opdracht en aan wie gaat die baas ze weggeven? Da's nog eens mooie reclame voor je!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

Leuk gemaakt!!

Ze zijn leuk geworden!
Het is zo moeilijk een bedrijfslogo na te maken. Komt vooral denk ik omdat je meteen ziet wat er afwijkt van het origineel.

Maar, misschien dom van mij, maar wat zijn nou toch nauterl taarten?????

If live gives you lemons, make lemonade!

5

ans pommerans schreef:

Ze zijn leuk geworden!
Het is zo moeilijk een bedrijfslogo na te maken. Komt vooral denk ik omdat je meteen ziet wat er afwijkt van het origineel.

Maar, misschien dom van mij, maar wat zijn nou toch nauterl taarten?????

niet dom hoor, de naturel taarten zin gewoon biscuits geen smaakje dus:)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

Heb je weer netjes gedaan Denise.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ok, :lol: ik dacht al zou het een typefoutje zijn, maar ik kon niet bedacht krijgen wat het zou moeten zijn! Is het gewoon naturel...

If live gives you lemons, make lemonade!