Onderwerp: Laatste taartjes
De laatste weken lekker kunnen experimenteren....met soms een leuke uitkomst en soms een iets minder resultaat.....
eerste striktaart, voor verjaardag vriendin, had nog geen sugargun dus randjes strik gemaakt met royal icing....opdracht vriend van vriendin: roze en meisjesachtig, maar niet kinderachtig, vulling: bbr-creme, ene helft bosvruchtenbavarois andere helft bokkepootjescreme
taartje tussendoor om zelf op te peuzelen....gemaakt van afgesneden restjes kapsel, samen geduwd tot hartje (vulling bbr-creme en slagroom)
Opdracht verjaardagstaart Dora (vulling bbr-creme en bokkepootjescreme)
een "veel te weinig tijd" moederdagtaart voor moeders (vulling bbr-creme en bosvruchtenbavarois)
Geboortetaartje voor beebje schoonzusje van mijn schoonzusje , joepie de babystempels (dank je wel Megny)zijn binnen, en wat ben ik BLIJ met mijn babymold!!!!!

Moederdagboeket schoonmoeder (iets meer tijd voor dan de eerste maar nog steeds niet genoeg) met als vulling: 1 laag gesmolten toblerone met bbr-creme, 1 laat gesmolten toblerone met slagroom en op de onderkant van de bovenlaag kersenjam, nog een laag bbr-creme)
Geboortetaartje ge