Onderwerp: Wendy workshop creatie
Hallo!
Bij deze een foto van mijn workshop creatie.
Ik had nog nooit geboetseerd, dus was best moeilijk, zeker met mensen die dat al jaren doen!
Groetjes Angelique...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wendy workshop creatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo!
Bij deze een foto van mijn workshop creatie.
Ik had nog nooit geboetseerd, dus was best moeilijk, zeker met mensen die dat al jaren doen!
Hartstikke mooi man ! t lijkt wel of wendy hem zelf gemaakt heeft1
mooi gedaan!
Nou, ik vind hem heel erg mooi!
heel mooi angelique, en die ring, maar dat had ik je gisteren al gezegd, om haar vinger, helemaal super!!
WAUW echt super mooi
helemaal niet te zien dat je nog nooit geboetseerd hebt
prachtig
Schitterd gemaakt!!
Hartstikke mooi man ! t lijkt wel of wendy hem zelf gemaakt heeft1
Nou aan wendy kan ik echt nooit niet tippen hoor!
Het was wel een geslaagde avond, Heb helaas niets in huis om weer wat te maken (geen icing, kleur zwart, kleur huidskleur, glitter enz) anders was ik nu wel weer bezig geweest!
Allemaal bedankt voor de complimenten!
Ik zou wel wat advies van jullie willen, hoe krijg je die wimpers mooi, kan dat ook met stift???
Met marsepein lukte me dat niet, gelukkig kreeg ik hulp, bedankt chantal!!
Foutje, wilde wat toevoegen maar heb per ongeluk nieuw bericht geopend en krijg het niet meer weg.
geen tips. wel bewondering, knap hoor
goed gedaan
Hoi Angelique,
je hebt ook stiften met eetbare inkt. Ik heb ze zelf ook, maar ik vind ze nooit echt prettig werken, wat je zou kunnen doen is, met pure alcohol (paar druppels) en een heel klein beetje kleurstof, even mengen en met een heel dun penseeltje erop schilderen.
Voordat je het op het gezichtje aanbrengt een klein stukje marsepein pakken en daar eerst even je penseeltje langshalen zodat alle overtollige eraf is en dan pas beginnen met de wimpertjes, ook hier geldt oefening baart kunst, dus gewoon proberen.
Ennne niets te danken hoor!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wendy workshop creatie