1

Onderwerp: retrobruidstaart

Ik moet voor 19 juni een retro bruidstaart maken in allemaal felle neon kleurtje,harstikke leuk,heb al de electric colors besteld,maar de taart moet nu 3 lagen worden,zou eerst 2worden en cupcakes erbij,maar we hadden al besloten om  de onderste laag strepen te maken en de bovenste retro rondjes met 2 gerbera's erop,maar omdat er nu een laag bij komt,wat kan ik daar dan van maken??
Of is het misschien beter om de bovenste laag effen te houden omdat daar de 2 bloemen opkomen???

Groetjes Darlene

2 Laatst bewerkt door Mirjam5 (22-05-2009 07:35)

Re: retrobruidstaart

:y

Nou ja, m'm smiley doet het niet!!!!!!!!!! Maar je begrijpt wel wat ik bedoel....

:) (Test smiley) en die doet het dus wel. Snap er helemaal niets van . Ik zet ook echt een hoofdletter Y neer, maar dan maakt ie er een kleine y van en dan werkt het dus niet......... VAAG!!!!!!
Poging zoveel: :Y Snap er niets meer van, maar die bedoelde ik dus!!!!!!!!!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

Nou ja, m'm smiley doet het niet!!!!!!!!!! Maar je begrijpt wel wat ik bedoel....

:) (Test smiley) en die doet het dus wel. Snap er helemaal niets van . Ik zet ook echt een hoofdletter Y neer, maar dan maakt ie er een kleine y van en dan werkt het dus niet......... VAAG!!!!!!

Misschien trap ik een open deur in, maar staat je keyboard misschien op CapsLock?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4 Laatst bewerkt door inge h (22-05-2009 08:14)

Grinnik, alleen een smiley in een antwoord zonder tekst kunnen alleen moderators :D
vandaar .
Ik weet niet of je anders een onderste laag met kleinere bloemen, laag strepen, bovenste laag met grotere bloemen?
Moeilijk voorstellen voor mij want ik kan niet in je hoofd kijken :D
Misschien even schetsen wat je denkt dat het moet gaan doen?
succes in iedergeval

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

Adrienne schreef:
Mirjam5 schreef:

Misschien trap ik een open deur in, maar staat je keyboard misschien op CapsLock?

Nee dus! (zie reactie van Inge) Nu snap ik ook eindelijk wat er was...... :D

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Mirjam5 schreef:
Adrienne schreef:
Mirjam5 schreef:

Nee dus! (zie reactie van Inge) Nu snap ik ook eindelijk wat er was...... :D

:O :+ Sorry, ik kon het me ook al haast niet voor stellen.
Ik wist dat niet, van die enkele smiley:  ook weer wat geleerd!!! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Darlene Visser schreef:

Ik moet voor 19 juni een retro bruidstaart maken in allemaal felle neon kleurtje,harstikke leuk,heb al de electric colors besteld,maar de taart moet nu 3 lagen worden,zou eerst 2worden en cupcakes erbij,maar we hadden al besloten om  de onderste laag strepen te maken en de bovenste retro rondjes met 2 gerbera's erop,maar omdat er nu een laag bij komt,wat kan ik daar dan van maken??
Of is het misschien beter om de bovenste laag effen te houden omdat daar de 2 bloemen opkomen???

Groetjes Darlene

misschien de derde taart ruitjes??? om in het retro te blijven

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl