1

Onderwerp: Hoi! Ik wil me ook even voorstellen.

Hoi allemaal, ik ben Landa en kom uit Hengelo.

Sinds een tijdje ben ik helemaal into de taartbak-scene. :P
Ik ben van plan een eigen bedrijfje te beginnen en daar ben ik nu hard voor aan het oefenen. Gelukkig heb ik erg veel mensen om me heen die graag proefkonijn willen zijn, anders groei ik echt uit m'n broek.

Het oefenen gaat eigenlijk wel goed, je merkt dat je, naarmate je de technieken wat in de vingers krijgt, de taarten steeds leuker worden om te zien. Maar ik ben er nog niet. Ik ben nu ook net begonnen met de cc, deze zijn ook erg leuk om te maken.

Wat valt er verder nog te vertellen....
Ik ben 30 en ben getrouwd met Patrick. Patrick is ook erg blij met mijn nieuwe hobby. Maar wat ik hier gelezen heb zijn meerdere partners (en kinderen) dat wel. :)

Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik hier erg vaak met veel bewondering naar al jullie prachtige creaties zit te kijken.

Groetjes, Landa

2

Re: Hoi! Ik wil me ook even voorstellen.

Nou welkom hoor! En veel succes met het opstarten van je eigen bedrijfje!

Groetjes v. Annette.

3

Hallo Landa, welkom hier! Leuk dat je een eigen bedrijf gaat opstarten. Heel veel succes ermee gewenst en hou je ons op de hoogte van de vorderingen?!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

Bedankt dames (ga ik dan maar even vanuit, volgens mij lopen er hier niet heel veel heren rond....).

Ik zal jullie op de hoogte houden. Ben nu nog druk met oefenen. Maarrrr, het gaat de goede kant op (hoop ik ;))

5

Welkom Landa!