Onderwerp: Matroesjka in de kou..
Deze Matroesjka staat in de vriezer te wachten tot zondag, dan komt ze als dessert op tafel bij een etentje bij vrienden. 
Binnenkort mag zij meedoen als workshoponderwerp.
groetjes Marjolein
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Matroesjka in de kou..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze Matroesjka staat in de vriezer te wachten tot zondag, dan komt ze als dessert op tafel bij een etentje bij vrienden. 
Binnenkort mag zij meedoen als workshoponderwerp.
groetjes Marjolein
mooi gemaakt, super!
wauw echt super mooi! jammer dat je niet in de buurt woont, anders zou ik zo de workshop bij je willen volgen!
Geweldig!!!
OWWWWWWW DIE WIL IK OOK MAKEN!!!!! Helemaal te gek zeg! Mail alle workshopdata's die je bij de taartwinkel geeft maar aan mij door 
Hoe verzin je het? ............................................................................................................................................................................................................
En nu raap ik mijn onderkaak van de vloer...
Zitter er ook nog van die kleintjes in? Geintje, hij, ik bedoel zij is erg mooi gemaakt!
Heeeeel leuk!
Super mooi zeg!!! 
leuk zeg.
Zie nu pas ( op de foto)dat ik de zwarte pupillen vergeten ben. Plak ik er zondag nog wel op. geeft haar toch net iets meer 'licht' in haar ogen denk ik.
O
Wat leuk!!! erg orgineel!
super gaaf!!! echt leuk gedaan
Wat ontzettend gaaf!! Een heerlijk vrolijke beauty!
Wat een leuke taart.
Zo een hadden we nog niet gezien.
Die is schattig zeg
Erg erg mooi Marjolein!!!! Ik denk dat het voor mij dan ook weer een tripje naar Den Bosch zal worden!!!
Die is LEUK!!!!!
Wat een lieve taart. Moet je wel van te voren al op tafel zetten hoor. Niet pas bij het dessert!
OH wow, super gaaf zeg!!!!! Als mijn dochtertje um ziet.... Hahahaha... Hij is geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Matroesjka in de kou..