1

Onderwerp: wat kan ik hier aan verbeteren

mijn oudste word zondag 15 en is helemaal gek van het spelletje zelda. nou heb ik deze geprobeert te puzzelen. is pas mijn tweede puzzel dus ik kan jullie tips heel goed gebruiken. wat vinden jullie ervan en wat kan ik nog veranderen??

dit is hoe het plaatje eruit zag
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZDEY433U.jpg

en dit is mijn puzzel
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FRKQ6BEV.jpg

de ogen en mond zijn niet goed gelukt. daar ben ik een hele dag mee bezig geweest en toen uit elende maar zo gedaan. ik zie nu ook dat ik de wenkbrauwen vergeten ben dus die moeten erook nog bij

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: wat kan ik hier aan verbeteren

Het is een leuk plaatje! Omdat het origineel zwarte lijnen erom heen heeft zou ik dat hier ook doen. Tenminste als je de sugergun hebt (nee? KOPEN!! SUPERDING!!) :lol:, anders is het een hells karwei. Succes!
Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

3

Ik vind hem toch wel goed gelukt hoor!

Ik mis de neus... En tja de mond, lijkt me inderdaad erg lastig, maar mocht je een sugargun hebben zou ik ook inderdaad er lijntjes omheen maken.

Succes!

5

hahah de neus nou zie ik hem ook......op de uitgeprinte versie stond geen neus....hmm nou moet ik er toch aan geloven. en de sugergun........JAAAAA sinds kort heb ik die kan ik die eindelijk gaan gebruiken........en hoe doe je dan dan die lijntje allerkleinste rondje en dan die randjes eromheen leggen??

bakken met Chez-Ami

6

De mond is op het plaatje open, bij de ogen zijn de pupillen groter en aan de bovenkant geplakt met een zwart kort lijntje aan bovenkant oogjes.
Dat staat wat vriendelijker.Je kunt het gewoon op een apart papiertje proberen en als ze gelukt zijn vervangen op je puzzel.

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

7 Laatst bewerkt door sasba (20-05-2009 14:05)

amina84 schreef:

hahah de neus nou zie ik hem ook......op de uitgeprinte versie stond geen neus....hmm nou moet ik er toch aan geloven. en de sugergun........JAAAAA sinds kort heb ik die kan ik die eindelijk gaan gebruiken........en hoe doe je dan dan die lijntje allerkleinste rondje en dan die randjes eromheen leggen??

klopt :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

8

Hoi,

Ten eerste vind ik hem al erg leuk, helemaal voor een 2e!
Ik mis wel de wekbrauwen, maar dat zei je welf ook al.
Wat ik meestal doe voor ogen en openstaande mond is dat ik een uitsparing maak in het gezicht en dan de ogen (wit/iris/pupil)  en de ' mondinhoud' (hoe omschijf je dat? zeg maar rood en zwart....;) ) er onderleg/achterplak. Krijg je gelijk wat diepte er in.

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

9

Ik vindt hem ook al leuk, en ik zou het ook zo doen als lizzl, ik denk dan dat hij er supergoed uit zal zien...

10

erg leuk, inderdaad nog wat zwarte lijntjes zoals de wenkbrauwen enzo
succes met je sugargun

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

11

Ik denk dat de pupillen vergroten al heel wat zal doen! Dan heb je meteen meer 'uitstraling'...

12

nou ik weet niet hoe jullie dat doen met die lijntjes maar ik vind het een ramp. ben een uur bezig geweest en toen uiteindelijk ermaar weer afgehaald want het zag er niet uit!!! wat doe ik verkeerd???? moet ik het erop of ernaast leggen het randje??? nog een tip dat het randje niet zo plakkerig is want nu had ik meer een gevecht met het randje dat het aan mijn vingers bleef plakken. heeft niet iemand een howto hiervan ????

bakken met Chez-Ami

Ik kan zo snel niet een how to vinden voor je. Weet niet of dat er is...
Ik leg zelf het zwarte randje ernaast en met een klein kwarstje kan je de rand voorzichtig wat vochtig maken. (niet te nat!)

Ik hoop dat je er wat aan hebt en wie weet heeft er iemand nog meer tips!

Succes!

14

Hoi, heb zelf ook nog paar een paar keer gepuzzeld, dus ik weet hoe moeilijk het is. Maar ik vind hem al heel mooi hoor; ik zou inderdaad de ogen en mond net als Lizzl aanpassen en misschien nog een paar losse haarlokken erboven op leggen, zodat je meer 3D effect krijgt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
En een paar van die blokken ernaast leggen in verschillende diktes is denk ik ook mooi (net als op het voorbeeld). Maar ja, ik weet niet of dat in de rest van de taart past?
Niet te streng zijn hoor, iedereen vind hem vast al geweldig, ook zonder lijntjes. Veel succes.

Bakgroetjes van Marinka!