Re: Schelpen bruidstaart
Een hele mooi taart. Super gedaan!
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Schelpen bruidstaart
Een hele mooi taart. Super gedaan!
Schitterend!
Wauw heel erg mooi!
Ga hem gelijk even opslaan als je het niet erg vindt.
heel mooi en strak! toppertje!
Jaaaah Annet daar istie !!!! Super mooi en inderdaad de schelp bovenop is super ! Waar heb je die toch in laten drogen om hem zo mooi bol/hol te krijgen
Ennuh Annemieke, Ik heb hele leuke cupcakes van Annet gekregen, zie mijn geboortetopic. Voor een taart was het te laat, want Annet mocht niet weten wat het werd Ik heb trouwens wel zelf een heel mooi ontwerp voor zijn geboortetaart, misschien dat ik die nog eens ga gebruiken of voor zijn eerste verjaardag met een beetje aanpassingen.
prachtige taart!
Keigaaf....3 maal...:thumb::thumb::thumb:
Jaaaah Annet daar istie !!!! Super mooi en inderdaad de schelp bovenop is super ! Waar heb je die toch in laten drogen om hem zo mooi bol/hol te krijgen
Inderdaad.... dat was wel even zoeken naar een geschikte ronde vorm om de schelp goed te laten drogen... Alle schaaltjes waren te bol, of te plat, toen dacht ik eerst nog aan de schoudervullingen van mijn moeder , maar toen kreeg ik opeens een briljante ingeving: een BH Dus even gespeurd in mijn ondergoed la, en daar vond ik een perfecte naadloze bh met schuimrubber Waarschijnlijk had ik precies de goede cup-maat want de vorm werd precies goed
Super super leuk gemaakt, errug mooi!!!
wat een SUPERstapel is dit zeg, heel chique en weer mooi strak
Wat een prachtige taart, en de cc's zijn ook super!!
Prachtige bruidstaart. Mooie cupcakes. De schelp met de ringen vind ik geweldig!
heel mooi, complimenten
Wat gaaaaaaaaaf!!!!!!
Prachtig zeg! Zo'n taart had ik ook wel op m'n bruiloft willen hebben!!!!!
Wat een superidee ook die schelp bovenop!!!
Groetjes,
Annette
(ja, ja...grappig h
Heel stijlvol, mooi zo met die ringen in de schelp.
echt ontzettend mooi !
ha ha ha ha, wie denkt er nu aan een BH om een vorm in te laten drogen??? Het biedt wel weer perspectieven :-)
Erg mooi! En die service van het personeel is ook geweldig
Wow, mooi geworden. ook heel leuk met die cc-tjes erbij.
Hihi, waar een bh wel niet allemaal goed voor is. Wat een onwijs gave taart en helemaal compleet zo met die cupcakes erbij. Super,super, super.
Ik vind hem er heel mooi uitzien!!!
Mag ik vragen welke mallen je hebt gebruikt voor de schelpen (ervan uitgaande dat je mallen hebt gebruikt )? Ik moet binnenkort ook een schelpenbruidstaart maken en heb wel een mal maar dat zijn meer mini-schelpjes...
ik sla m gauw op.......ik moet in augustus een strand bruidstaart maken
Supergaaf......maar wat ziet de M er raar uit ...........:D (geintje)
hele mooie taart dacht dat de schelp bovenop echt was!!
Waanzinnig Mooi!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Schelpen bruidstaart