Onderwerp: Bruidstaart met strikjes
Daar is ie dan Jolanda, weet dat je er al even op zat te wachten
Deze bruidstaart was voor vrienden van mij, ze hadden maar een taartje voor 14 personen nodig en 5 cupcakes voor de kinderen. Dat het bovenste taartje mijn cadeau voor hun was, had ik al gelijk besloten, maar uiteindelijk zijn de bovenste 2 taartjes cadeau, want uit de onderste haal je al 14 stukjes.
Ze kozen deze taart uit het boek van Martha Stewart (dank je wel Mascha, geweldig boek), in het boek was ie helemaal wit, maar ze wilde er toch wel een beetje een kleur bij, ik besloot voor goud (zonder te dusten), zelfde wilde ze 2 linten met hun namen, de naam van hun dochtertje en de datum. Helaas was ie zonder de linten mooier. Maar wat een verrassing toen ik 's avonds op het feest kwam, de jurk was precies de kleuren van de taart.
Helaas mocht ik hem op de lokatie niet gelijk op zijn plek zetten en ik was erg benauwd of ze er niet te ruw mee om zouden gaan, de lusjes waren erg fragiel maar volgens het bruidspaar was ie nog heel.
Voor het mooie hadden de lusjes kleiner moeten zijn, maar dat is moeilijk van te voren in te schatten.