1 Laatst bewerkt door anneke79 (18-01-2009 15:23)

Onderwerp: taartdoos en karton

waar halen jullie taartdozen en kartonnen? zag paardekoper voorbij komen, maar wat moet ik met 100 of meer dozen?

en hebben jullie verschillende maten dozen? of gaan ook kleinere taarten in een grote doos?

heb al gezocht maar kan niet vinden wat ik wil.

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: taartdoos en karton

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Ik haal ze bij de bakker :).

4

Ik vind het ook lastig om aan fatsoenlijke dozen te komen, ik vind de dozen van paardekoper veeeeel te laag...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

5

Bij Paardekooper kan je ze in verschillende hoogtes kopen hoor. Standaard 8 cm, maar ze hebben ze ook van 9 en 10 cm (vaak wel van te voren bestellen). En aangezien je de deksel op "oortjes" zet, kom je er bij een 1-laags taart wel mee uit. Als er

Groet, Jolanda

Ik haal ze altijd bij de Hema!!

7

ik haal ze ook bij paardekooper of baas papierwaren (hoorn) en doe er lekker lang mee

8

Ik gebruik er maar heel weinig en koop ze daarom bij de Hema. Gewoon bij de gebaksafdeling vragen of je een of meerdere losse taartdozen mag kopen. In sommige filialen doen ze er niet aan, maar meestal doen ze gelukkig niet moeilijk. Alleen de kleinste maat is dacht ik heel laag, de rest is wel goed.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

Wat kosten ze dan bij de Hema?

10

Ik gebruik bijna geen taartdozen meer..
De taarten staan op een MDF plank en zo kun je ze prima inpakken in cellofaan (blokker) ik vind het veel stabieler dan in een doos waarin de taart kan schuiven.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Ja dat doe ik eigenlijk ook Bommeltje, maar er zijn altijd mensen die vooraf al om een doos vragen.

12

Bommeltje schreef:

Ik gebruik bijna geen taartdozen meer..
De taarten staan op een MDF plank en zo kun je ze prima inpakken in cellofaan (blokker) ik vind het veel stabieler dan in een doos waarin de taart kan schuiven.

ik zet ze ook op een mdf-plaat, maar ook in een doos. net 1cm kleiner dan de doos.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Sophia schreef:

Ik heb de laatste keer 38 cent betaald voor de grootste doos!!

14

ik haal ze bij baas papierwaren. daar gaan ze per 100 en de grotere maten per 50. tja.. hier gaat het hard met de dozen soms.
zo in de folie vind ik ook altijd mooi staan hoor, maar dan heb je dus geen doos om je taart als ie aangesneden terug de koelkast in moet. droogt ie volgens mij weer sneller uit.

15

ik haal de dozen bij ons bijde hema.
de grootste kost er maar 0,20cent en de kleinere 0,10cent.
De taartkartons zijn er voor 0,05cent.
Eigenlijk belachelijk weinig! Maar mij hoor je niet klagen    :lol:

pluk de dag!

16

Darlene Visser schreef:
Sophia schreef:

Ik heb de laatste keer 38 cent betaald voor de grootste doos!!

ik haal de dozen bij ons bijde hema.
de grootste kost er maar 0,20cent en de kleinere 0,10cent.
De taartkartons zijn er voor 0,05cent.

Volgens mij doen ze maar wat daar bij de Hema, ik heb voor de grote doos

17

Nou bij MIJN HEMA verkopen ze ze niet hoor. Hema Woensel in Eindhoven

Ik ga voortaan alle HEMA's binnen om te vragen, want ik begrijp hieruit dat sommige het WEL verkopen.