Re: super ebook
een proggie?
ik heb gewoon utorrent om hem mee binnen te halen. Je hoeft niet te registreren hiervoor...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » super ebook
een proggie?
ik heb gewoon utorrent om hem mee binnen te halen. Je hoeft niet te registreren hiervoor...
Proggie = programma; niet iedereen werkt met een torrent programma
(ik heb het bijvoorbeeld niet op mijn pc)
ow aha hahaha, ik denk proggie?
En ik denk HUH????
Geen idee waar jullie het over hebben maar heb de eerste 2 boeken maar even gedownload. Hij is fijn....
Ik heb het e-cook cake decorating for dummies binnen via Utorrent. Mocht iem het willen hebben, ik kan hem e-mailen naar je, stuur me dan even een pb'tje.
Ik heb het e-cook cake decorating for dummies binnen via Utorrent. Mocht iem het willen hebben, ik kan hem e-mailen naar je, stuur me dan even een pb'tje.
Weet je zeker dat je hem kunt mailen want hij is 6MB Mijn mailbox trekt het niet om te versturen en ook niet om te ontvangen....
En zippen scheelt niet zoveel..
ik kan tot 10 MB versturen bij hotmail en gmail kan zelfs nog meer!
Net het ebook verstuurt naar iem van het forum hier. Gaat prima! Dus als iem het boek nog wil hebben hoor ik het wel!
geweldig, morgen french vanilla buttercream proberen
dank dank dank
ik heb je een mailtjes gestuurd, cake in a cup!
Heb hem ook gedownload! Bedankt voor de tip!
Wat leuk! Ik heb hem ook gedownload
dank je wel maar blijkbaar kun je er maar 1 per dag downloaden... morgen nog eens die van de kindertaarten proberen
Het ziet er allemaal prachtig uit en wat goed dat het gratis te downloaden is!
dank je wel maar blijkbaar kun je er maar 1 per dag downloaden... morgen nog eens die van de kindertaarten proberen
Het ziet er allemaal prachtig uit en wat goed dat het gratis te downloaden is!
Je kunt er 1 per 7 minuten downloaden
daar kwam ik ook achter ja.
nu maar weer 1 downloaden en vanavond nog 1
french vanilla buttercreme is zo een beetje zoetig maar op biscuit, mmmmmmm
Alleen heb ik iets fout gedaan want er komt water uit nu ik hem buiten de koelkast heb gezet voor gebruik.
Nu is er tijdens het bereiden een beetje water bijgkomen toen dat niet moest dus ik hou het daar maar even op, ga het zeker nog eens maken.
Ik heb er nog een gevonden
50 easy party cakes
Maar dat is wel een torrent dus daar heb je wel utorrent of een ander progje voor nodig
http://www.demonoid.com/files/details/477524/20004336/
Ik heb hem al gedownload maar de kwaliteit is niet haarscherp....
ik kan hem niet vinden maar dat kan aan mij liggen.
waar kan ik hem precies vinden om te downloaden dan
Ik heb er nog een gevonden
50 easy party cakesMaar dat is wel een torrent dus daar heb je wel utorrent of een ander progje voor nodig
http://www.demonoid.com/files/details/477524/20004336/
Ik heb hem al gedownload maar de kwaliteit is niet haarscherp....
Als ik op de link klik krijg ik allemaal foutmeldingen maar hij gaat niet downloaden
dat heb ik dus ook
is er misschien iemand die dit boek ebookstown.com/professional-cake-decorating naar mij wilt mailen als ik er op klik krijg ik kan de pagina niet vinden .
groetjes joke en alvast bedankt
ik krijg de pagina's ook nergens geopend
Jammer geen van de link's doen het meer.
Krijg dan dat de pagina niet geopend kan worden
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » super ebook