Onderwerp: zouden jullie.........
voor donderdagavond een taart maken (zonder slagroom of bbr vulling maar bc ofzo) die pas zaterdag aangesneden gaat worden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zouden jullie.........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor donderdagavond een taart maken (zonder slagroom of bbr vulling maar bc ofzo) die pas zaterdag aangesneden gaat worden?
hoi Lune
ik heb ook eens een taart op donderdagavond gemaakt en die is pas op zondag aangesneden. Ik had deze gevuld met bbr en jam en bekleed met marsepein. De taart werd volgens mij ook nog door de ontvanger in de kelder bewaard.
Dit was wel op eigen risico van de ontvanger. Normaal maak ik de taart een dag van te voren. Maar deze mensen hebben wel vaker een taart bij mij besteld en hebben de over gebleven stukjes pas na 3 dagen opgegeten. Dus bij een onaangesneden taart durfde ze wel het risico te nemen en hij was volgens hun nog zo lekker. Ik heb er zelfs weer een opdracht uit gekregen.
ja hoor, als ze bij mij een taart ophalen op vrijdagavond die ze zaterdag opeten, maak ik hem toch ook op donderdagavond want ik moet toch werken vrijdags.
ik niet.
ja, wel als 'ie in de vriezer geparkeerd zou worden.
Alleen als ik hem dan pas echt donderdavond vul, niet overdag. Zo laat mogelijk dus. <---- wat jou ongetwijfeld gaat lukken
ik raad ze het wel aan hem dan in te vriezen of lever hem ingevroren aan. Hij moet gewoon zo vers mogelijk zijn, al weet ik uit ervaring dat hij na 2 dagen echt nog heerlijk is om te eten!
Ik geloof niet dat dat een probleem is.... is volgens mij gewoon
Ik wel.. maar dan zeg ik het er bij, en gebruik geen vullingen die koeling moeten hebben..
Ja hoor, dat gaat prima.
Je kunt er heel lang over babbelen, maar topic hoort toch echt in bakken & vullen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zouden jullie.........