1

Onderwerp: zouden jullie.........

voor donderdagavond een taart maken (zonder slagroom of bbr vulling maar bc ofzo) die pas zaterdag aangesneden gaat worden?

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: zouden jullie.........

hoi Lune

ik heb ook eens een taart op donderdagavond gemaakt en die is pas op zondag aangesneden. Ik had deze gevuld met bbr en jam en bekleed met marsepein. De taart werd volgens mij ook nog door de ontvanger in de kelder bewaard.
Dit was wel op eigen risico van de ontvanger. Normaal maak ik de taart een dag van te voren. Maar deze mensen hebben wel vaker een taart bij mij besteld en hebben de over gebleven stukjes pas na 3 dagen opgegeten. Dus bij een onaangesneden taart durfde ze wel het risico te nemen en hij was volgens hun nog zo lekker. Ik heb er zelfs weer een opdracht uit gekregen.

groetjes Judje
www.detaartentoko.nl

3

ja hoor, als ze bij mij een taart ophalen op vrijdagavond die ze zaterdag opeten, maak ik hem toch ook op donderdagavond want ik moet toch werken vrijdags.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

ik niet.
ja, wel als 'ie in de vriezer geparkeerd zou worden.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5 Laatst bewerkt door Pooh (19-05-2009 21:54)

Alleen als ik hem dan pas echt donderdavond vul, niet overdag. Zo laat mogelijk dus. <---- wat jou ongetwijfeld gaat lukken :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

ik raad ze het wel aan hem dan in te vriezen of lever hem ingevroren aan. Hij moet gewoon zo vers mogelijk zijn, al weet ik uit ervaring dat hij na 2 dagen echt nog heerlijk is om te eten!

7

Ik geloof niet dat dat een probleem is.... is volgens mij gewoon :P :9 :P

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Ik wel.. maar dan zeg ik het er bij, en gebruik geen vullingen die koeling moeten hebben..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Ja hoor, dat gaat prima.

If live gives you lemons, make lemonade!

10

Je kunt er heel lang over babbelen, maar topic hoort toch echt in bakken & vullen ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

solly :O

Alles goed???? nee 3 fout