1 Laatst bewerkt door aafje87 (19-05-2009 14:53)

Onderwerp: waar decoratie's/vormen/uitstekers kopen?

Waar in zuid holland bij een winkel kan je bovenstaand kopen, De webshop hier is ideaal maar sommige dingen wil ik toc wel zien voor ik het aanschaf.
Het gaat me dan toch vooral om wilton/PME stekers, princessen vorm 3D vormen etc.(de wat specialere dingen, niet het standaard blokker assortiment)

Avalon's magical cakes

2

Re: waar decoratie's/vormen/uitstekers kopen?

In ridderkerk zit een winkel die alles verkoopt wat er maar te krijgen is, kijk eerst maar even op hun website alles en nog meer wat ze in de webshop hebben verkopen ze in de winkel. \het is een leuke winkel en je word er gezellig geholpen!

ze zitten in de genestestraat in ridderkerk, de winkel heet taart en decoratie en als je even googled kom je op hun website. ik mag hier de link niet vermelden dus vandaar.

Maar is zeker de moeite waard en het is nog goedkoper ook.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

3

In Rotterdam heb je ook planet-cake. Ik was er pas en ze hadden veel lege schappen.

4

Je kunt ook altijd even bij mij langskomen; kan op afspraak en ik kan alles wat de shop heeft mee laten komen als ik het op tijd weet. Kopen is dan niet verplicht.
Zie deze pagina op mijn workshopsite.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Marianne schreef:

Je kunt ook altijd even bij mij langskomen; kan op afspraak en ik kan alles wat de shop heeft mee laten komen als ik het op tijd weet. Kopen is dan niet verplicht.
Zie deze pagina op mijn workshopsite.

Top, dat zou geweldig zijn! Vooral met stekers en sommige 3d vormen ben ik zo aan het twijfelen en voor dat geld wil ik ze toch wel eerst zien voor ik wat koop.

Avalon's magical cakes

6

Keksi schreef:

In Rotterdam heb je ook planet-cake. Ik was er pas en ze hadden veel lege schappen.

ja ik ben ook een keer bij planetcake geweest en toen hadden ze ook niet veel. jammer! Daarintegen vind ik in ridderkerk alles wat je maar kan bedenken. iedere week als ik weer kom hebben ze welweer nieuwe dingen erbij en ze hebben pas hun prijzen naar beneden gegooid. En het is echt heerlijk neuzen, ben meestal wel een uurtje in de winkel om lekker te kijken, zeker de eerste keer was ik wel een uurtje of 2, zoveel hebben ze en lekker overzichtichtelijk

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!