Re: Welke rubriek kies ik deze week...
Als je langere tijd hier op het forum en elders op internet mooie taartjes kijkt, dan ben je niet meer zo snel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Welke rubriek kies ik deze week...
Als je langere tijd hier op het forum en elders op internet mooie taartjes kijkt, dan ben je niet meer zo snel
Jeetje Jolanda, die eerste is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en mooi en strak en geweldig en.... nou ja, ik vind hem leuk dus! De rest ook weer natuurlijk, die voetbal taart is bij jou zelfs origineel! Heb je bij dat bolletje het randje gespoten, of zijn het parelrandjes en hoe dan, ik bedoel, welke mold?
Prachtige taarten! De letters van de voetbaltaart, klopt het dat die anders zijn dan de letter tappits die in de webshop staan? Of zie ik dat verkeerd
Jeetje Jolanda, die eerste is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en mooi en strak en geweldig en.... nou ja, ik vind hem leuk dus! De rest ook weer natuurlijk, die voetbal taart is bij jou zelfs origineel! Heb je bij dat bolletje het randje gespoten, of zijn het parelrandjes en hoe dan, ik bedoel, welke mold?
Wat leuk om te horen! Het randje om het bolletje is "gewoon" uit de FI-mold. Daar ben ik zooooo blij mee. Nee, icing durf ik niet aan, geloof nooit, dat ik dat strak krijg. Het staat wel op mijn verlanglijst om nog eens te doen als ik tijd over heb
. Misschien beter om maar een workshop in te plannen, dan doe ik het tenminste.
Prachtige taarten! De letters van de voetbaltaart, klopt het dat die anders zijn dan de letter tappits die in de webshop staan? Of zie ik dat verkeerd
Dat zijn de JEM-letters.
ik vind al je taarten weer super. Maar wat een mooie bloemen heb je gemaakt zeg. Ik hoop dat ook nog een keer te kunnen !
wat een mega mooie weekopbrengst..
De stapel.. schitterend in mooie voorjaars kleuren, schitterende cuppies.. helemaal die met die keeperhandjes
, en die bloemen.. tis toch net echt 
Bij deze het tegenbericht 
Je hebt waanzinnig mooie creaties, maar 3 ervan horen in Klein & Fijn, eentje in de stapelrubriek en 2 in de taartenparade.
Ik ben v
Goed zeg! Wat een kunstwerken!
echt heel mooi stuk voor stuk.....
Tsjeminee wat een boel en wat mooi allemaal.
De stapel is natuurlijk geweldig, wel handig effe oefenen met dat wit he? Leuke kleuren combi, lekker fris!
De lollies zijn ook al zo leuk, wat een prachtige zachte kleurtjes, helemaal goed.
Wat mooi weer allemaal,ik vindt de eerste taart wel gave kleurtjes hebben!
Wauw, wat een prachtige creaties weer. De stapeltaart is toch wel mijn favoriet!
Wauw wat mooi allemaal weer. Vind je stapel heel mooi, wat een geweldige kleuren en je cupcakes met de lollies SUPER.
Je weet dat ik niets met voetbal heb, maar ook die zijn weer heel mooi, zoals altijd weer prachtig afgewerkt!
Erg mooi allemaal! Vind de stapel echt erg leuk en lekker fris!
alles is gewoon prachtig!!!
zo jij hebt weer niet stilgezeten!!! Prachtig allemaal
wauw hier word ik sprakeloos van en ga ik van dromen en supergemotiveerd om veeeeeeel te oefenen, bedankt voor die bundel van emoties 
wauw prachtig allemaal!!!! 
Prachtige productie, die eerste vind ik het mooist! Heel knap gedaan.
Wauw, wat leuk allemaal!! Voor hoeveel personen reken je de stapeltaart?
Ik ga van de week namelijk ook met die maten werken 
De opdracht was taart voor 40 personen.
Ik reken (hoge vormen, 3 lagen vulling)
- 25 cm: 20 (tot 25) pers
- 20 cm: 12 (tot 16) pers
- 15 cm: 8 pers.
- 10 cm: 3 pers.
De 10cm was dus niet nodig voor de hoeveelheid personen, maar heb ik extra gedaan, omdat ik het zelf leuk vond. Ik weet niet hoeveel mensen er taart hebben gegeten, maar van de 25 cm was nog de helft over toen ik weg ging om 16.45 uur.
Oke, hartstikke bedankt! Dan weet ik tenminste dat ik ook genoeg heb voor 40 personen 
Super mooi!
Ongelooflijk!!! die stapeltaart is echt een plaatje (de anderen ook hoor, maar die stapeltaart is echt mijn favoriet!)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Welke rubriek kies ik deze week...