1

Onderwerp: Kan dit???

Ik heb van verse aardbeien een botercreme gemaakt, aardbeien met limoensap fijn gepureerd en dit gebruikt ipv water en verder op de wijze van de mix alles klaar gemaakt, smaakt heerlijk en ziet er goed uit.....kan ik dit nu gebruiken??? Heeft iemand dit ook al eens geprobeerd, op de zoekfunctie kan ik er niets van vinden????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Kan dit???

Ik gooi het fruit (wel een beetje gepureerd) altijd gewoon bij de klant en klare botercreme mix. Dan nog even mixen en het is superlekker!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

tuurlijk is geen probleem, ik kijk altijd of het de juiste dikte heeft en zo niet nog wat water erbij

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

Is het veilig om daar dan ook mee af te smeren?

Oh super, nee ik zou het niet gebruiken om af te smeren maar meer voor vulling of  in mijn geval ga ik het gebruiken voor op een cupcake......bedankt!

Liefs van Anke

6

Hmm jammie, je hebt me op goede ideetjes gebracht - dankje :P!
Ik moet voor aanstaande zaterdag een taart voor een babyshower maken van 4 lagen, en ik wil toch wel wat verschillende vullingen. En dit is wel heeerlijk fruitig voor er tussen, en perfect voor de tijd van het jaar!

Groetjes Laura!

7

ik gebruik altijd fruit aardbeien,mandarijntjes door mijn botercreme 
ik heb alleen nog maar positieve reacties gehad dat het zoow lekker is

pluk de dag

8

Valy schreef:

Nee is zeker niet veilig, ik zou het zelf niet doen en het bekleed ook niet lekker, want het word nooit mooi glad dan

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

christol schreef:
Valy schreef:

Nee is zeker niet veilig, ik zou het zelf niet doen en het bekleed ook niet lekker, want het word nooit mooi glad dan

Ik heb het water vervangen door gepureerde aardbeien en dat is dus wel
een glad mengsel maar ik zou er idd niet mee afsmeren!

Liefs van Anke